Gjest Gjest_Nyskjerrig_* Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Hvor lenge holder dere på når dere har sex? Forspill her varierer så veldig, fra hele dagen til ingen. Samleie er vel en 15-20 min gjennomsnitt, noe lengre en det så ender begge bare opp sår og vond.
warckr Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Hvor lenge holder dere på når dere har sex? Forspill her varierer så veldig, fra hele dagen til ingen. Samleie er vel en 15-20 min gjennomsnitt, noe lengre en det så ender begge bare opp sår og vond. Varier utrolig mye, noen ganger blir d en kjapp en på under 4 min, men fordelen med meg da er at det tar ikke lengre enn 1-2 min "pause" med lit mer "forspill/mellomspill" så er det på i gjen og da varer det lit lengre somregel... kansje 10-15 min med penetrering. Andre ganger kan det vare opptil 1-2 timer, der jeg kan få utløsning flere ganger og den er fortsatt like stiv. (kommer lit ann på humør blablabla) Men igjen, da går det ikke på hvor lenge jeg kan holde ut, men hvor lenge fysisk det blir mulig og holde ut. og er du av samme type som meg (liker det hardt) så må du holde deg selv med vedlike Men ja MYE god sex får du utav 15-20 min (uten forspill)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå