Gjest kjerringamedkjeppen Skrevet 21. juni 2003 #1 Del Skrevet 21. juni 2003 jeg har lenge snakka med kjæresten om analsex, og det har vært litt usikkerhet. men for en uke siden lå vi og koste, og han spurte om vi skulle gjøre det. han fingra meg ganske heftig på vanlig vis. så beveget han hånden mot rumpa. det ble ganske VÅTT der nede, ble ganske opphisset begge to, fordi det var noe nytt.. han prøvde å "varme opp" åpningen med væske og stakk forsiktig fingertuppen inn. DET GJORDE SÅÅ VONDT! jeg slappet av..og det føltes bare som om jeg skulle drite! er alt håp ute for meg? lurer på om jeg har for lite hull eller om det er for stramme muskler der nede.. -kjerringamedkjeppen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2003 #2 Del Skrevet 21. juni 2003 Det krever litt øvelse før du kan få en pikk opp bak. Du bør enten alene eller sammen med typen øve deg på å slappe av i lukkemuskelen. Dette er helt nødvendig for å kunne nyte analsex. Ta den tid som du trenger, det vil sikkert være verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 22. juni 2003 #3 Del Skrevet 22. juni 2003 Prøv med din egen finger først, så kan du jo kjenne etter sjølv, og kontrollere alt sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2003 #4 Del Skrevet 22. juni 2003 Før man skal bedrive slik aktivitet så lønner det seg også å ha vært en tur på do å gjort en nr. 2 slik at man er sikker på at den ytterste delen som mannens penis vil være inne i, er fri for avføring. Om den ikke er det så vil dette gjøre analsex vanskligere/vondere å gjennomføre enn ellers. Litt vondt vil det nok bli helt i begynnelsen med en gang, men hold ut litt så skal du se det blir deilig etterhvert som det vier seg ut. Bør nok også gå til innkjøp av glidemiddel, om dere ikke har det fra før. Man bør heller aldri gå rett på sak(penis i nr. 2), varm opp med en finger først, så to.. husk glidemiddel da også, og pass neglene. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #5 Del Skrevet 23. juni 2003 Den beste måten å slappe av i lukkemuskelen på er å bli slikket der. Jeg liker at han bruker tungenspissen og slikker raskt frem og tilbake. Vask deg godt først, selvsagt, og når han slikker deg, vil du fort merke hvor deilig det er, og at du slapper av. MASSE glidemiddel er helt nødvendig før noe skal inn der! Og jeg mener MASSE! Han kan utvide deg med fingrene sine. Det er deilig når han lager store sirkelbevegelser med hele hånda mens en finger er inni. Da åpner jeg meg gradvis mer og mer - og blir etter hvert åpen nok .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå