Gå til innhold

Hvor går man

Aisa

Anbefalte innlegg

ONS er helt greit det altså, men ble litt lei av det... Har vært singel veldig lenge etter eget ønske, men nå kjenner jeg at jeg har behov jeg ikke kan fylle selv.. Såh.. hvor treffer man gutta som ikke er gifteklare, ikke vil ha barn/flere barn, men som vil mere enn ONS? :vinke:

Veldig vanskelig å finne sånt ute på byen syns jeg.. Blir som den nåla og høystakken...

Endret av Aisa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Manne_Mann

Hmm, er det ikke bare å flørte på byen å snakke med en. MEN ikke ta han med hjem samme kveld og heller veksle nummer/mail og ta det derfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er student så finnes det vel haugevis av linjeforeninger o.l. som du kan melde deg inn i. Tror du vil finne mange slik gutter/menn som går på samme skole som deg (Sett at du fremdeles går på skole da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig med skole så det går ikke. Sykemeldt for tia også så ingen jobb å treffe folk igjennom heller.. Er fortsatt i de glade tjue-åra da, er tjue-ti år :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Hmm, er det ikke bare å flørte på byen å snakke med en. MEN ikke ta han med hjem samme kveld og heller veksle nummer/mail og ta det derfra?

Det er ikke så enkelt nei. For det første må man finne en som faktisk spør om telefonnummer, eller man kan spørre selv så klart. For det andre forutsetter det at du hører fra han igjen, og det er slettes ikke ofte. Det er ikke meningen at det skal være enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Om du er student så finnes det vel haugevis av linjeforeninger o.l. som du kan melde deg inn i. Tror du vil finne mange slik gutter/menn som går på samme skole som deg (Sett at du fremdeles går på skole da).

Gutter i linjeforeninger er vel så mye ute etter kun sex som det gutter på byen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lete etter kjæreste på byen er ingen god idé. De fleste mennene der er kun ute etter sex. Så jeg vil anbefale å lete på andre arenaer. Internett er ypperlig. Der kan man få god tid til å teste ut hvor intressert vedkommende faktisk er også (de som kun er intressert i sex, gidder som regel ikke å vente så lenge).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lete etter kjæreste på byen er ingen god idé. De fleste mennene der er kun ute etter sex. Så jeg vil anbefale å lete på andre arenaer. Internett er ypperlig. Der kan man få god tid til å teste ut hvor intressert vedkommende faktisk er også (de som kun er intressert i sex, gidder som regel ikke å vente så lenge).

Er ikke enig i det. Det er alle slags folk som går på byen. Klart de som er ute etter forhold også er ute på byen en gang i blant. Tror man bare må finne noen å snakke og flørte litt med, før man utveksler telefonnummer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man møter gutter, utveksler tanker og meninger, finner ut om man er på bølgelengde eller ikke, sier at man gjerne vil treffes ved en senere anledning, utveksler telefonnr, BLIR DEM IKKE MED HJEM OG HAR SEX!!

Dersom de tar kontakt igjen og samme gjentar seg noen få prøverunder til har man kanskje noe som kan utvikle seg til å ikke bli en ONS.

Ellers kan du jo velge å tro at noen her kan gi deg svaret på dette latterlige spørsmålet ved å ta det bokstavelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke så enkelt nei. For det første må man finne en som faktisk spør om telefonnummer, eller man kan spørre selv så klart. For det andre forutsetter det at du hører fra han igjen, og det er slettes ikke ofte. Det er ikke meningen at det skal være enkelt.

så enkelt synes jeg egentlig det er.... jeg pleier å si at jeg ikke blir med fremmede gutter hjem hvis de spør om jeg vil være med de hjem, men at jeg kan ta nummeret deres i stede. da får de ofte mye mer respekt for en også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg nygsjerrig her...

Ikke ONS, den skjønte jeg ;)

Trenger det inn med litt tskje her merker jeg, kan være at det er fryketlig tidlig for meg. Er det knulleforhold du snakker om, eller kjæreste?

Endret av Seth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gutt. Lurer også på hvor man finner slike jenter. Jeg vil bare ha ei fin jente som elsker meg og som jeg kan stole på, men etter å ha blitt dumpet x antall ganger fordi jenta "ikke vil binde seg" og bare vil pule så begynner jeg å lure på om dem finnes.

Jeg er som sagt gutt, men jeg liker ikke ons. Gir meg absolutt ingenting. Bare en orgasme. Da kunne jeg like så greit tatt et runk, som er mye bedre enn et ons på byen. Billigere er det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lady86_*
Jeg er gutt. Lurer også på hvor man finner slike jenter. Jeg vil bare ha ei fin jente som elsker meg og som jeg kan stole på, men etter å ha blitt dumpet x antall ganger fordi jenta "ikke vil binde seg" og bare vil pule så begynner jeg å lure på om dem finnes.

Jeg er som sagt gutt, men jeg liker ikke ons. Gir meg absolutt ingenting. Bare en orgasme. Da kunne jeg like så greit tatt et runk, som er mye bedre enn et ons på byen. Billigere er det og.

Herregud, så dere finnes altså?? Høres ut som en drømme mann du...:) Hvor finner en sånne som deg da? Har selv aldri skjønnt dette med ONS...det er og forblir et mysterium for meg det fenomenet der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*
Man møter de her inne:D Hehe..

Slutt å generalisere! :slåss: Jeg er kun ute etter ONS, og vil ha meg frabedt å bli satt i bås med disse familiemennene som virrer rundt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...