Juli2003 Skrevet 15. april 2002 #1 Skrevet 15. april 2002 Noen som har noen kreative tips? Det er til en gutt! Setter stor pris på svar... Silje
Tiger Skrevet 16. april 2002 #2 Skrevet 16. april 2002 Har han spesielle interresser, eller skal det være et spesielt tema for bordet? Typisk gutt kan være små lekebiler med navnet skrevet på taket. De kan kjøpes second hand og evt lakkes på nytt. Kjøp billakk på boks fra bensinstasjon el. og bruk maskeringstape for å dekke vinduene og hjulene. Få kuttet opp passe store rektangler av en tynn treplate og mal den. Print ut gamle pin-up'er, fotballspillere, James Bond figurer el. fra internet eller klipp ut fra blader, og lim disse på (evt bare hodet). Tengn en snakkeboble med vannfast tusj og skriv navnene inni. Lakk over, og fest en trekant i samme treverk med lim på baksiden, for å støtte opp bordkortet. Men, bruk for alt i verden ikke barnebilder av sønnen din! Det er det bare mødre, gamle tanter og bestemødre som synes er søtt.
Juli2003 Skrevet 17. april 2002 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2002 Ehh, han er ikke sønnen min, jeg er bare 22... Han er broren til forloveden min. Men takk for idéer! Det med bilene var jo slett ikke så dumt da... Silje
piamin Skrevet 27. april 2002 #4 Skrevet 27. april 2002 Noe som er veldig tøft og samtidig stilig er å bruke mørk papp eller kartong. Kanskje i gråtoner eller brun/svart. Så kan du skrive navnene på med sølvfarget eller gullfarget tusj, og som en liten finish...ha litt hønsenetting over kortet. Dette er veldig stilig, og lett å matche til andre dekorasjoner; bare til å ta litt hønsenetting i blomstene eller rundt lysene og litt rundt på bordet. Tøft og dekorativt 12
Skarv Skrevet 28. april 2002 #5 Skrevet 28. april 2002 Hva med å male på flate steiner? Min mor malte på steiner til konferm. til min datter,alle syntes de var fine.
Guess What! Skrevet 1. mai 2002 #6 Skrevet 1. mai 2002 blader er også fint! Grønne(gjerne uekte) hjerteformede blader. Skrive på med gull tysj . Det er ganske enkelt.Og ikke så mye arbeid. 12
Solstrålen Skrevet 6. mai 2002 #7 Skrevet 6. mai 2002 Du kan jo prøve å lete litt inne på bryllupsforumet!! Der er det masse gode ideer til bordkort hvis du bare leter litt! Er jo det samme om det er bordkort ment for en konfirmasjon eller et bryllup egentlig!! 12
tussemor Skrevet 13. mai 2002 #8 Skrevet 13. mai 2002 Gå på biblioteket og lån boken "lag personlige KORT for alle anledninger" av Lisa Jacobsen og Eva Mantell. Der er det drøssevis med bordkortideer! Den kan også skaffes gjennom bokklubben Hobbyglede.12
Anki1971 Skrevet 7. april 2003 #9 Skrevet 7. april 2003 Søstra mi lagde stilige bord"kort" til sønnen hennes sin konfirmasjon. Hun kjøpte noen små telysholdere gjennomsiktige/frostet. Så kjøpte hun sånn smågrus og puttet oppi og et blått telys oppå der. Så kjøpte hun marineblå silkebånd som ble festet rundt hver telysholder, og på det båndet skrev hun navnet på hver gjest med sølvpenn. Det ble kjempestilig. Om du vil se hvordan det ble kan du sende meg en mail, så sender jeg deg bilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå