Den eneste EKTE Milo! Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Når man har en lten diskusjon i heimen..... kanskje SÆRLIG i helgen...... ALLE har jo rett.... Hvis min aller kjæreste kjæreste og jeg diskuterer en fredagskveld..... Hvem har rett??? Den som kommer med mest fakta??? Den som kommer med mest "bull"??? Eller er det faktisk sånn at vi bare kjemper om å ha rett???? Etter 2 flasker vin,....... blir vi enten veeeeldig enige,...... eller heeeeelt uenige...... Noen som kjenner seg igjen???? ;-) HVEM HAR RETT??????
SIFA Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 hehe:) Det kan vel være en blanding? Hva slags temaer går opp igjen? Tror det aldri er en part som har helt rett, og den andre helt feil.. Og i mange diskusjoner bygger det på personlige meninger, og ikke fakta. Er gøy å diskutere uansett:) Er kanskje ikke så viktig å "vinne"?
Den eneste EKTE Milo! Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2008 hehe:) Det kan vel være en blanding? Hva slags temaer går opp igjen? Tror det aldri er en part som har helt rett, og den andre helt feil.. Og i mange diskusjoner bygger det på personlige meninger, og ikke fakta. Er gøy å diskutere uansett:) Er kanskje ikke så viktig å "vinne"? Vinne er ikke viktig.... Lurer bare på hvorfor kjærester holder på sånn jeg ;-)
SIFA Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Typisk kjærester.. hehe:) Kjenner meg igjen! Kanskje nesten gang han er vrang, du bare skal dra han inn på sengerommet, da bytter han nok mening;) haha..
A.P.Katt Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 (endret) Typisk kjærester.. hehe:) Kjenner meg igjen! Kanskje nesten gang han er vrang, du bare skal dra han inn på sengerommet, da bytter han nok mening;) haha.. Men HALLOén SIFA, hva er dette for et svar? Denne "Den eneste EKTE Milo" er jo en han, han er et hannkjønn.... Mener du at neste gang HAN (Den eneste EKTE Milo)vennen er vrang, så skal han "vrenge" den tilbake pånmått- bare dra den litt med seg, for så å havne på sengerommet? Hmmm, :klø: hvordan "dra" og "vrenge" mener du HAN skal gjøre egentlig? Sorry men, Endret 18. desember 2008 av A.P.Katt
A.P.Katt Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 Var bare spøk:) Nuvel Var det spøk at han ble til hun, eller var det en glipp? ALLE kan gjøre en glipp, jeg gjør det ofte og jeg er mennskelig .... Når man har en lten diskusjon i heimen..... kanskje SÆRLIG i helgen...... ALLE har jo rett.... 1) Hvis min aller kjæreste kjæreste og jeg diskuterer en fredagskveld..... 1b)Hvem har rett??? 2)Den som kommer med mest fakta??? Den som kommer med mest "bull"??? 2)Eller er det faktisk sånn at vi bare kjemper om å ha rett???? Etter 2 flasker vin,....... blir vi enten veeeeldig enige,...... eller heeeeelt uenige...... Noen som kjenner seg igjen???? ;-) HVEM HAR RETT?????? 1)Alle har nok rett, dvs. alle mener de har rett! 1b) Jeg føler at det er meg som har rett. 2)Kommer ann på om fakta virkelig ér fakta det det 2a) Den som kommer med mest "bull" har veldig god trenig på nettop det, og er ikke mye effektiv til å føre ordentlige samtaler :D 3)Bare dersom det er fra 99.9% - 100% Håper og ber for at dere får det bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå