Gå til innhold

Foreldre med på skolegudstjeneste?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hilde_*
Skrevet

Klassen til sønnen min skal fremføre syngespill på skolegudstjenesten i morgen, og han ville gjerne at jeg skal se på ham.

Er det vanlig/greit at foreldre er med, eller er gudstjenesten bare for skolebarna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klassen til sønnen min skal fremføre syngespill på skolegudstjenesten i morgen, og han ville gjerne at jeg skal se på ham.

Er det vanlig/greit at foreldre er med, eller er gudstjenesten bare for skolebarna?

Her er kyrkja opa for alle, og eg reknar med at både eg og mannen min skal til kyrkje i morga for å sjå barna på skulegudstenesta.

Skrevet

Jeg vil tro kirka er uvanlig liten om noen mener foreldrene ikke burde få lov å bli med på dette. Kirken er normalt åpen for alle ved alle anledninger, så jeg ville ikke hatt noen betenkeligheter med å blitt med for å se på dette. :)

Jeg er nok ikke av de mest trofaste eller hyppigste kirkegjengerne, men julaften er jeg ihvertfall der, og hadde jeg hatt litt flere timer på timekontoen på jobben så hadde jeg nok blitt med når barna skal i kirken også. Det er veldig hyggelig med slike gudstjenester som har et ekstra fokus på barna eller høytiden.

Kos dere imorgen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...