Gjest ikke innlogga nå Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Må bare få skrevet av meg dette, skjønner at det ikke er noe noen egentlig kan hjelpe meg med. Men kommenter gjerne likevel. Jeg har vært i et avstandsforhold i omtrent ni måneder. Vi har hatt mye kontakt når vi ikke har vært sammen, og hadde begynt å snakke framtid (flytting og sånt). Men i det siste har jeg ikke fått kontakt med ham i det hele tatt. Svarer ikke på sms, logger seg av fra msn rett etter at jeg har logget meg på osv. Jeg pleier ikke å fly i taket så lett, så jeg har tatt det med ro noen dager, ikke mast på ham. Men i dag, etter at han logget seg av fra msn TO ganger rett etter min innlogging, da sendte jeg en frakoblet melding og spurte hva som foregår (tenkte å gjøre det før jeg evt. ringer). Så fikk han lese den når han logget seg på neste gang. Neste gang kom, fremdeles ignorerte han meg. Jeg sitter nå her og skjønner lite. Vet jo at det dessverre er vanlig å ignorere folk etter en eller to dater hvis man ikke ønsker mer kontakt. Men etter mange måneder..? Dette er en voksen mann også. Hvis han ikke er interessert lenger, og uansett ikke har til hensikt å svare meg mer, hvorfor blokkerer han meg ikke fra msn? Det måtte da være det mest logiske. Menmen. Må si at jeg er temmelig sint og skuffet nå. Man kjenner tydeligvis ikke folk så godt som man tror...
Pjukset Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Må bare få skrevet av meg dette, skjønner at det ikke er noe noen egentlig kan hjelpe meg med. Men kommenter gjerne likevel. Jeg har vært i et avstandsforhold i omtrent ni måneder. Vi har hatt mye kontakt når vi ikke har vært sammen, og hadde begynt å snakke framtid (flytting og sånt). Men i det siste har jeg ikke fått kontakt med ham i det hele tatt. Svarer ikke på sms, logger seg av fra msn rett etter at jeg har logget meg på osv. Jeg pleier ikke å fly i taket så lett, så jeg har tatt det med ro noen dager, ikke mast på ham. Men i dag, etter at han logget seg av fra msn TO ganger rett etter min innlogging, da sendte jeg en frakoblet melding og spurte hva som foregår (tenkte å gjøre det før jeg evt. ringer). Så fikk han lese den når han logget seg på neste gang. Neste gang kom, fremdeles ignorerte han meg. Jeg sitter nå her og skjønner lite. Vet jo at det dessverre er vanlig å ignorere folk etter en eller to dater hvis man ikke ønsker mer kontakt. Men etter mange måneder..? Dette er en voksen mann også. Hvis han ikke er interessert lenger, og uansett ikke har til hensikt å svare meg mer, hvorfor blokkerer han meg ikke fra msn? Det måtte da være det mest logiske. Menmen. Må si at jeg er temmelig sint og skuffet nå. Man kjenner tydeligvis ikke folk så godt som man tror... Dessverre så er det folk som gjør slik, og siden han trolig er for feig til å ta kontakt å gjøre det slutt, så bruker han virkemiddler for å gi deg klare hint. Det er ihvertfall slik jeg tolker det, skulle ønske jeg tok feil. Det skremmer meg at "voksne menn" er i stand til oppføre seg slik, og jeg håper at du kommer deg fort over dette forholdet. Han fortjener virkelig ikke oppmerksomheten din! Hvis dette hadde skjedd meg hadde jeg trolig blokkert og slettet han, og kommet meg videre. Vet det ikke er lett, men han vil jo tydeligvis ikke ha noe med deg å gjøre. Håper det går bra med deg, det kryr av bra karer der ut, ingen vits å kaste bort tida på umodne drittunger
Gjest ikke innlogga nå Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Ja, jeg skjønner jo at det sikkert er slik det forholder seg. Selvsagt kan det være noe annet i veien, men siden han ikke svarer meg så finner jeg jo ikke ut av det likevel. Så jeg får nok bare slikke sår og gå videre. Takk for svar. Tar gjerne imot flere kommentarer også.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Er på en måte i samme situasjon, han stoppet plutselig å sende meg meldinger.. Vel, jeg har slettet dem alle, føler litt irritasjon men ikke nok til at jeg skal tenke på det for lenge. Hvis jeg var deg hadde jeg ikke tatt kontakt, forteller meg ganske mye når man holder på slik som han gjør... Rett og slett feigt gjort.
Aisa Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Han er sikkert ikke verdt å bruke energi på uansett om det er sånn han løser problemer, ved å stikke av fra ting i steden for å si fra hvor landet ligger.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Jeg tror du skal prøve å fokusere på følgende; - du må være sjeleglad for at det ikke kom så langt som til samboskap. En mann som oppfører seg slik, er ikke noe å samle på. Å løse problemer med å stikke hodet i sanden og ikke gi lyd - nei, vet du hva.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 Kanskje han har truffet en annen, og ikke klarer å si det, men heller satser på at forholdet deres skal "renne ut i sanden" av seg selv, slik at det blir lettere... Feigt ja, men ofte vanskelig å si..
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #8 Skrevet 19. desember 2008 Hadde jeg hatt mye penger så hadde jeg tippet en god slump på at han hadde knullet en annen og ikke orket å forhode seg til deg etter det. Feig som fy. Noen mennnesker synes strutsemetoden er greit å ty til ved ting som er vanskelige å håndtere. Han har elendig samvittighet og unngår deg. Send han en siste mld " Utro OG uten oppdragelse,glad du gjorde det lett for meg."
Gjest Emera Skrevet 19. desember 2008 #9 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har opplevd omtrent det samme som trådstarter. Og er selvfølgelig enig med folk i tråden her, denne mannen er ikke verdt en eneste tåre. Dessverre så finnes det en del mennesker som er så feige som dette, og det er sjelden mulig å forandre dem. For meg var ikke det verste at han hadde mistet interessen for meg, det hadde jeg vel skjønt en stund. Men det at mistet interesse også betød mistet respekt. Eller, han hadde nok aldri hatt noen respekt i utgangspunktet. En person man har respekt for behandler man ikke slik. Da jeg oppdaget at han ignorerte meg konfronterte jeg ham selvsagt med det. Jeg liker oppriktige mennesker, og det er uverdig å bli behandlet sånn. Alt jeg fikk var en kort sms og "håper du har det bra." Slike er ingenting å samle på, og nå er jeg glad for at det gikk som det gikk. Men jeg skjønner at du er lei deg, trådstarter! Jeg håper det går fort over!
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #10 Skrevet 19. desember 2008 hadde dette vært ett litt seriøst,litt lengre forhold hadde Jeg blitt forbanna og krevd en forklaring.såpass fortjener jeg!
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #11 Skrevet 19. desember 2008 Ang. det MSN-greiene så tipper jeg det er internettilkoblingen det er noe galt med, og at man faller inn og ut hele tiden. Skjer med mine kontakter titt og ofte. Dog, irriterende.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #12 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har vært borti lignende. Men istedenfor å forsøke å kommunisere pr sms eller msn og analysere og gruble så ta en telefon og SNAKK med ham.
Jade Skrevet 19. desember 2008 #13 Skrevet 19. desember 2008 Plukk opp telefonen. Finn frem nummeret hans, og trykk ring. Da kan du snakke med han, og få oppklart hva som egentlig foregår. Hvis han ikke svarer, så prøver du igjen en annen dag, med ei veninnes telefon (tilfelle han bevisst ikke tar telefonen når du ringer).
Nienna Skrevet 19. desember 2008 #14 Skrevet 19. desember 2008 I ett avstandsforhold i 9 måneder, og når du føler at han ignorerer deg, så er ikke første tanken å ringe ham og prate? Med så god kommunikasjon var det dømt til å gå til helvete til å begynne med. Men jeg sier som Jade, ring ham. Se til helvete å få tak i ham, så dere får pratet. Å aldri avslutte forholdet, men bare la det "skli ut i sanden" fører mest sannsynlig bare til masse ubesvarte spørsmål som nager om noen år.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #15 Skrevet 19. desember 2008 Er dette en trend mon tro? Jeg har datet en fyr i flere mnd. I starten var alt perfekt, han er en særdeles oppegående fyr, voksen, en seriøs type med gode manerer. Selv om han klaget litt over travel jobb tok han seg alltid tid. Etter en stund ble han travlere og travlere, og etter å ha sett ham en gang på 2 mnd (men da med kontakt på tlf og MSN) har han nå helt sluttet å svare på mld. Han er enten aldri på MSN lenger (lite sannsynlig) eller har blokkert meg (sannsynlig). Han tok ikke tlf når jeg prøvde å ringe (så det argumentet er litt merkelig, hvorfor skulle fyren ta tlf når han ellers gjør seg utilgjengelig, da må han ha en fasttelefon uten nummervisning, og dem er det vel ikke så mange av i dag) Av en eller annen merkelig grunn sendte han meg likevel en melding rett etter om at han var opptatt, men skulle ringe dagen etter (surprise, surprise, ingen telefon). Altså er han ikke en gang konsekvent, noe som gjør det vanskelig for meg å bare gå videre med livet mitt. Man blir jo sittende å oppkonstruere alle mulige andre grunner til oppførselen enn at man er blitt dumpet på en særdeles kjip måte. Dette er den siste mannen jeg ville ventet noe slikt fra, så å stole på noen i fremtiden blir vanskelig (fyren før ham var nemlig også en idiot, men der var det litt flere varsellamper i det minste, så jeg fikk muligheten til å avslutte det). Å bli dumpet kan jeg fint takle, men på denne måten, uten forklaring og uten å få en skikkelig avslutning på ting, det er respektløst, egoistisk og feigt. Jeg har selv store poblemer med å avslutte forhold, men jeg har nå alltid mannet meg opp og gjort det slutt face to face. En kort mld med "det er slutt" hadde holdt, men det er tydeligvis for vanskelig. Jeg har mest lyst til å fortsette å "plage" ham, spille dum og ikke ta hintet, bare for å ikke gjøre det så enkelt for ham. Det er jo bare meg som blir plaget, så vi får se om fornuften seirer. Skulle bare så gjerne fått inn et lite stikk før jeg sier takk for meg (jeg er av den hevngjerrige typen, og litt stolthet har man jo). Ikke meningen å kuppe tråden, men merker jeg blir provosert over enkeltes måte å takle (eller ikke takle) problemer på.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #16 Skrevet 19. desember 2008 Er dette en trend mon tro? Jeg har datet en fyr i flere mnd. I starten var alt perfekt, han er en særdeles oppegående fyr, voksen, en seriøs type med gode manerer. Selv om han klaget litt over travel jobb tok han seg alltid tid. Etter en stund ble han travlere og travlere, og etter å ha sett ham en gang på 2 mnd (men da med kontakt på tlf og MSN) har han nå helt sluttet å svare på mld. Han er enten aldri på MSN lenger (lite sannsynlig) eller har blokkert meg (sannsynlig). Han tok ikke tlf når jeg prøvde å ringe (så det argumentet er litt merkelig, hvorfor skulle fyren ta tlf når han ellers gjør seg utilgjengelig, da må han ha en fasttelefon uten nummervisning, og dem er det vel ikke så mange av i dag) Av en eller annen merkelig grunn sendte han meg likevel en melding rett etter om at han var opptatt, men skulle ringe dagen etter (surprise, surprise, ingen telefon). Altså er han ikke en gang konsekvent, noe som gjør det vanskelig for meg å bare gå videre med livet mitt. Man blir jo sittende å oppkonstruere alle mulige andre grunner til oppførselen enn at man er blitt dumpet på en særdeles kjip måte. Dette er den siste mannen jeg ville ventet noe slikt fra, så å stole på noen i fremtiden blir vanskelig (fyren før ham var nemlig også en idiot, men der var det litt flere varsellamper i det minste, så jeg fikk muligheten til å avslutte det). Å bli dumpet kan jeg fint takle, men på denne måten, uten forklaring og uten å få en skikkelig avslutning på ting, det er respektløst, egoistisk og feigt. Jeg har selv store poblemer med å avslutte forhold, men jeg har nå alltid mannet meg opp og gjort det slutt face to face. En kort mld med "det er slutt" hadde holdt, men det er tydeligvis for vanskelig. Jeg har mest lyst til å fortsette å "plage" ham, spille dum og ikke ta hintet, bare for å ikke gjøre det så enkelt for ham. Det er jo bare meg som blir plaget, så vi får se om fornuften seirer. Skulle bare så gjerne fått inn et lite stikk før jeg sier takk for meg (jeg er av den hevngjerrige typen, og litt stolthet har man jo). Ikke meningen å kuppe tråden, men merker jeg blir provosert over enkeltes måte å takle (eller ikke takle) problemer på. Slik behandling er uten tvil blitt en trend (spesielt av "godt voksne") menn. Har opplevd det samme som du skriver om selv.
Gjest Jinte22 Skrevet 20. desember 2008 #17 Skrevet 20. desember 2008 Opplevd det samme.. For å gjøre en lang historie kort. Sammen i ett år(avstand så klart). Han sluttet å ta kontakt, svarte ikke på meldinger, ikke når man ringte eller var ikke på msn. Jeg ble lei, skrev ett brev. Skrev bl.a annet at hvis jeg ikke hørte fra han så antok jeg at det var over mellom oss to. Han sendte en melding, unnskyldte seg med at det var travelt med ny jobb.. (blablabla). Bedret seg en liten stund. Så dabbet det av igjen, og det ble det samme gamle.. Etter noen uker, så sa jeg til meg selv at for meg var dette forholdet over. Like før jul får jeg en melding om at han måtte skuffe meg over at det var slutt. Prøvde å få noen svar, mente jeg fortjente det. Men fikk ingen. Han nektet for å ha vært utro eller møtt noen andre. Men jeg tviler han snakket sant. Kan ikke skjønne at noen kan oppføre seg slik. Det verste i mitt tilfelle var at han holdt meg på gjerdet.. Spurte han noen ganger i løpet av de siste månedene(mens vi hadde kontakt + brevet) om han ville gjøre det slutt. Men han ville ikke det.. HAn ringte ikke engang å sa det, sendte bare melding.. Grr... OG er det noe jeg hater er det feiginger som dumper på sms(og det viste han...)
Jade Skrevet 20. desember 2008 #18 Skrevet 20. desember 2008 Han tok ikke tlf når jeg prøvde å ringe (så det argumentet er litt merkelig, hvorfor skulle fyren ta tlf når han ellers gjør seg utilgjengelig, da må han ha en fasttelefon uten nummervisning, og dem er det vel ikke så mange av i dag) Som sagt, så kan du ringe fra en veninnes telefon (som han ikke har nr til, og kan kjenne igjen). Da ser han jo at det ikke er fra deg, og han blir heller ikke mistenksom som han hadde blitt hvis du hadde ringt fra "skjult nummer". Utrolig feigt av de (både "menn" og "kvinner") som sier de ikke vil slå opp, men likevel ikke tar kontakt. Sikkert fordi at den andre skal gå lei og slutte å kontakte dem...
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #19 Skrevet 20. desember 2008 Det er en grunn til at mennesker er slik, de er feige og tar den letteste utveien..men si meg, var det absolutt INGEN tegn på slik oppførsel tidligere? Har selv opplevd dette, og det var en del tegn på at dette var ett menneske med lavt selvbilde.. , jeg ville ikke se det før det gikk for langt... Har selv ikke svart noen ( i begynnelse på date periode ) på mms fordi jeg visste at jeg ikke kunne få følelser på den måten, men dette er menn jeg ikke har hatt ett forhold til. Så, hva er det med slike menn.. mine hypoteser går på ett lavt selvbilde som blir forsterket, jeg tror slike menn egentlig har det vondt og at de har problemer med å slippe noen som helst inn.. jeg ville latt de være i fred uten og blitt sint ( lettere sagt enn gjort, men man har bare ett liv hvorfor skal ett menneske med plager få overført sine irritasjoner på deg... selv ignorerer jeg dem totalt, eneste de får av meg er stillhet
Rexina Skrevet 20. desember 2008 #20 Skrevet 20. desember 2008 Ånei, dette var en tankevekker. Det er noe av det samme type forholde jeg er på vei til å innlede nå.. Med en som bor et stykke unna og som er for opptatt med jobb osv osv.. Er dårlig på å ringe og sende sms.. Da vet jeg allerede hva fremtiden bringer for å si det sånn:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå