Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har kjøpt meg en brun/kobberfarget kjole og er så usikker på strømpebuksefarge. Kjolen er litt romantisk i stilen, ikke ulikt noe de kunne hatt på noa-noa. Hudfarget tynn er jo safe, men jeg er egentlig ikke så begeistret, dessuten kunne jeg tenke meg en tett en for å gi et litt røffere inntrykk enn hva slike helt tynne gir. Tips?
Drua Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Hva slags sko/hvilken farge skal du ha til da?
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Hva slags sko/hvilken farge skal du ha til da? Hm, ja det var det da. Har både brune og sorte, men selv om kjolen er brun tror jeg faktisk de sorte blir finest til, siden den har litt sorte detaljer og er i brunfarge som passer til sort. Men sort tett strømpebukse blir kanskje litt for mye sort.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Kjolen er ganske så lik denne i fargene, men litt mer romantisk i stilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå