Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Jeg skal dra på et lite besøk til en venninne og familien hennes 1. juledag. Pga at vi ikke har snakket sammen på en stund, har vi ikke snakket noe om julegaver. Jeg regner henne som en god venninne likevel. Hva er vanlig å gjøre? Jeg vil gjerne gi dem en liten oppmerksomhet, men har ikke altfor mye penger å bruke for tiden. De er en familie med tre barn, to av dem er mellom 20-24 år, og hun ene er altså venninna mi. Jeg kjenner resten av familien også ganske godt, og de er alltid hyggelige mot meg. Blomster er jo kanskje ikke så lurt, siden vi møtes hos foreldrene, mens venninna mi bor langt borte. Hun er bare hjemme der for jula. Vin går heller ikke... Tror også at de har fått en del konfekt og annet godt i løpet av førjula og julaften. Håper noen her har forslag til noe jeg kan ta med =) Har ikke lyst å dra dit tomhendt 1. juledag.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 et spill, som dere kan spille og som venninna di kan ta med seg hjem når hun drar derfra.
helenaa Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Hvis du skal besøke venninna di hos foreldrene hennes, er det vel like naturlig at du tar med noe til dem? Jeg vet ikke hvor lett det er å få tak i blomster på 1. juledag, men jeg ville normalt tenkt blomst, sjokolade, kaffe/te eller noe sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå