Gå til innhold

Hvor får man kjøpt kastanjer?

Gjest Almaz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Golden Girl

Har ikke peiling, det står chestnuts i oppskriften.. Trodde det var enslags store nøtter jeg, men jeg tar kanskje feil..? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sett det i sesongen i Norge - i innvandrerbutikker og større matbutikker a la Ultra og Jacobs. Men du får kastanjer på boks også - se på Ultra-type butikker eller i delikatessebutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte kastanjer for ikke så lenge sidne, men da i en innvandrerbutikk som har alt av frukt og grønt... Men mener også at man kan få kjøpt slike ting på boks i større butikker med godt utvalg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Du får kjøpt kastanjer på meny.

Jeg har kastanjer på sortimentslista mi i den Menyen jeg jobber. Men jeg tar de ikke inn hvis ikke noen spør etter de - for det selger ikke noe, nesten.

SÅ hvis du ikke finner - så kan de bestille til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Takk- så bra! :)

Jeg har kjøpt macadamia nøtter (usaltet) for tenkte kanskje jeg kunne bruke det istedet for?? Hvis jeg ikke finner. Men skal prøve Meny og evt innvandrersjapper. Nice! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke bland sammen vannkastanjer (water chestnuts) og kastanjer (chestnuts), disse er to forskjellige ting med totalt forskjellige egenskaper, konsistens og smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...