Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har funnet denne mascaraen som VIRKELIG holder hva den lover?

Altså forlenger fint,separerer og gir volum?

Prøvd altfor mange mascaraer,men nå leter etter den perfekte:)

vil også at de ikke skal drysse iløpet av dagen og holde effekten gjennom dagen

Lest nå på www.makeupalley.com om alle merkene jeg kan prøve (mange merker de ikke har i Norge) og prøvd mange av de som har skrevet om hvor bra produktet er

Tar også gjerne imot tips til mascara base

Kan nevne jeg har prøvd Maxfactor masterpiece og masterpice Max ( alle til max factor igrunn), Dior sin diorshow og den nyeste blackout, YSL sin volume mascara

Lancomè sin Hypnosè

Alle mascaraene til LÒreal

Maybelline alle sine

Clinique high imfection mascara

Endret av mari4ever
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har funnet denne mascaraen som VIRKELIG holder hva den lover?

Altså forlenger fint,separerer og gir volum?

Prøvd altfor mange mascaraer,men nå leter etter den perfekte:)

vil også at de ikke skal drysse iløpet av dagen og holde effekten gjennom dagen

Lest nå på www.makeupalley.com om alle merkene jeg kan prøve og prøvd mange av de som har skrevet om hvor bra produktet er

Kan nevne jeg har prøvd Maxfactor masterpiece og masterpice Max ( alle til max factor igrunn), Dior sin diorshow og den nyeste blackout, YSL sin volume mascara

Lancomè sin Hypnosè

Alle mascaraene til LÒreal

Maybelline alle sine

Clinique high imfection mascara

wow, likte du virkelig ikke diorshow? hvorfor ikke?

dette var i grunnen ikke svar på det du lurte på da, hehe. men jeg sverger jo til den, da.

Skrevet

dette var i grunnen ikke svar på det du lurte på da, hehe. men jeg sverger jo til den, da.

hehe alle sier det. hvorfor jeg ikke liker denne :sjenert:

vippene mine er rett og slett udugelig av å til og denne diorshow klumper de sammen som bare det,selv etter mye jobbing med børsten :tristbla:

Gjest Julenissens kone
Skrevet

Jeg har også prød det meste fra Dior, Ysl, Shiseido, Guerlain, Shu Uemura, LAncome, Kanebo m.fl., samt MAx factor, Maybelline og andre billigmerker.

Nå har jeg sluttet og lete; sverger til Chanel. Synes både og EXTRACILS er meget, meget gode.

Jeg har også problemer med å påføre volummascaraer - det blir så mye søl og lite pent - men med både INIMITABLE og EXCEPTIONNEL har det gått glatt:-)

Extracils er lengde-maskara og den er kjempelett å påføre. utrolig god kost. Gir et diskret og "pent" resultat! Anbefales!!

Jeg pleier somregel å bruke Chanel base under, og da sitter den enda bedre..

Skrevet

Kan vel svare jeg også, siden jeg forakter Diorshow. :)

Det som var problemet mitt med Diorshow var at etter et par timer så endte den opp over alle hauger, både over og under øynene!

Gjest Deception
Skrevet

Det spørs jo også hva du er ute etter? Det er få mascaraer som gir både volum og lengde. Personlig liker jeg mascaraer som gir lange vipper, og nå har jeg faktisk kjøpt Diorshow Iconic (den nye, i sølvfarget hylse, med gummibørste) for andre gang. Den er super, sitter der den skal, gir fin lengde, og hverken drysser eller gir pandaøyne. Litt vanskelig å fjerne, men det kan jeg leve med. :)

Skrevet
Jeg har også prød det meste fra Dior, Ysl, Shiseido, Guerlain, Shu Uemura, LAncome, Kanebo m.fl., samt MAx factor, Maybelline og andre billigmerker.

Nå har jeg sluttet og lete; sverger til Chanel. Synes både og EXTRACILS er meget, meget gode.

Jeg har også problemer med å påføre volummascaraer - det blir så mye søl og lite pent - men med både INIMITABLE og EXCEPTIONNEL har det gått glatt:-)

Extracils er lengde-maskara og den er kjempelett å påføre. utrolig god kost. Gir et diskret og "pent" resultat! Anbefales!!

Jeg pleier somregel å bruke Chanel base under, og da sitter den enda bedre..

Chanel kan jeg prøve ja:) takk for utfyllende svar :)

Skrevet
Det spørs jo også hva du er ute etter? Det er få mascaraer som gir både volum og lengde. Personlig liker jeg mascaraer som gir lange vipper, og nå har jeg faktisk kjøpt Diorshow Iconic (den nye, i sølvfarget hylse, med gummibørste) for andre gang. Den er super, sitter der den skal, gir fin lengde, og hverken drysser eller gir pandaøyne. Litt vanskelig å fjerne, men det kan jeg leve med. :)

Kan visst ikke få alt jeg er ute etter da. hmm.. jeg vil virkelig ha tykkere vipper pga mine er tynne. Lange vipper er selvfølgelig også veldig fint.

Har lenge hatt lyst å prøvt denne og kjekt å hørre hva du synes:) takk for tips

Skrevet

Må slenge meg på her og si meg enig med de andre, Iconic fra Dior er virkelig bra. Gir lange, vipper med volum. Dessuten sitter den veldig godt, selv om det skulle være udregelig vær.

Også må jeg si at den siste til Chanel Exceptionnel, var helt elendig. Kosten er en kamaktig sak som er håpløs og håndtere. Ikke får jeg lagt på noe pent med den. Fy. Dårlig satt den også.

Skrevet
Må slenge meg på her og si meg enig med de andre, Iconic fra Dior er virkelig bra. Gir lange, vipper med volum. Dessuten sitter den veldig godt, selv om det skulle være udregelig vær.

Også må jeg si at den siste til Chanel Exceptionnel, var helt elendig. Kosten er en kamaktig sak som er håpløs og håndtere. Ikke får jeg lagt på noe pent med den. Fy. Dårlig satt den også.

heei:) flott du sa også din mening:D da blir det denne:) er så sinnsykt forskjellig fra vipper til vipper hva som er bra visst :ler:

Skrevet

jeg liker loreal som har en hvit og en svart børse. utenpå er den rød og hvit! Den er utrolig god! :) Får mye lenge vipper, og den smitter ikke av:)

Skrevet

Jeg sverger til Lancome Amplisils, den sitter godt, gir lange fyldige vipper, og lett å fjerne. Ingen klædding og søl.

Ellers så er High Impact Mascara fra Clinique utrolig bra. Fikk en tester på den og skal definitivt kjøpe den når det er behov for ny. Supervipper, ingen klædding og søl.

Koster 130 kr på strawberrynet.com, og det er jo ganske levelig pris :)

Skrevet
Jeg sverger til Lancome Amplisils, den sitter godt, gir lange fyldige vipper, og lett å fjerne. Ingen klædding og søl.

Ellers så er High Impact Mascara fra Clinique utrolig bra. Fikk en tester på den og skal definitivt kjøpe den når det er behov for ny. Supervipper, ingen klædding og søl.

Koster 130 kr på strawberrynet.com, og det er jo ganske levelig pris :)

Ja har vurdert disse også.hehe nå ble jeg plutselig usikker.

kan jeg spørre hvilke vipper du har? Siden hørt mange som synes Amplisils klistrere vippene sammen veldig.

ellers har jeg hørt mye bra om den fra Clinique:)

Skrevet
jeg liker loreal som har en hvit og en svart børse. utenpå er den rød og hvit! Den er utrolig god! :) Får mye lenge vipper, og den smitter ikke av:)

prøvd denne.den er veldig god når den VIL fungere;) ellers har den utrolig lett for å klumpe sammen mine vipper noe utrolig,mens andre dager når den vil fungere får jeg fiine vipper;)

Gjest Deception
Skrevet

Bruker du vippekam? Det er nesten nødvendig uansett mascara.

Skrevet
Bruker du vippekam? Det er nesten nødvendig uansett mascara.

jepp gjør det du

Skrevet

Har du prøvd XXL fra Maybelline (dobbel, hvit på ene siden og svart på andre siden)? Den utgjør mirakler for meg. Jeg har hverken tykke eller lange vipper, men denne gir meg begge deler. I tillegg varer den heeele dagen. Kjøpte den for noen dager siden, og jeg skal aldri gå tilbake til noe annet!

Skrevet
Har du prøvd XXL fra Maybelline (dobbel, hvit på ene siden og svart på andre siden)? Den utgjør mirakler for meg. Jeg har hverken tykke eller lange vipper, men denne gir meg begge deler. I tillegg varer den heeele dagen. Kjøpte den for noen dager siden, og jeg skal aldri gå tilbake til noe annet!

Du er heldig at den var så god på deg:) Prøvd denne også. Alle til Maybelline ja

Skrevet
Du er heldig at den var så god på deg:) Prøvd denne også. Alle til Maybelline ja

Har du prøvd noen fra Bourjois? De er også kjempegode!

Skrevet
Har du prøvd noen fra Bourjois? De er også kjempegode!

nei det har jeg ikke du... kan jeg få kjøpt disse på Strawberrynet eller en annen side?:)

hvilke av dem er gode?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...