Gå til innhold

Hjelp. Mannen min er skeptisk til golden shower :(

Anbefalte innlegg

Skrevet
Urin er sterilt.

Den setningen der innbiller jeg meg at jeg har sett hundrevis av ganger på kg. Spesielt i tråder om folk som er mot håndvask, og folk som er for å urinere på hverandre. Hva er poenget egentlig? De fleste vil jo ikke drikke det feks,om det er aldri så sterilt. Selv om det sikkert finnes de som vil det også :ler:

Skrevet

Sakset fra wikipedia:

"Urin eller tiss er et avfallsstoff som utskilles fra kroppen i nyrene og samles opp i urinblæren, fra hvor væsken ledes ut av kroppen via urinrøret gjennom prosessen som kalles urinering. Urin består av vann og oppløste avfallsstoffer som inneholder urinstoff som kreatinin og andre nitrogenholdige avfallsprodukter fra stoffskiftet, samt natriumklorid og andre uorganiske forbindelser.

Urinen innholder i utgangspunktet få bakterier, men etter en liten stund i luft vil det dannes bakterier som formerer seg raskt."

Så altså et avfallsstoff hvor bakterier formerer seg raskt. De som vil oversprøytes med det frivillig må gjerne det, men det må jo være mer enn lov å takke nei.

Skrevet

Det virker jo som han har prøvd litt for deg da, tror du skal være glad for bare det! Ikke press ham, nå vet han at du vil det og kanskje han driver og venner seg til tanken og vil overraske deg en dag. Eller så vil han ikke gjøre det, og da nytter det iallefall ikke å presse!

Første gang jeg hintet frempå om analsex til min eks virket han umiddelbart veeeldig skeptisk. Men så plutselig, etter noen uker (og etter en rimelig våt kveld på byen) så foreslo han at vi skulle gjøre det - og etter den dagen fikk han aldri nok av det.

Gjest Betty89
Skrevet

Jepp! urin er sterilt, men inneholder næringsstoffene Fosfor og Nitrogen.

Du kan prøve å forklare dette for din kjæreste og vise han litt wetsex filmer, kanskje han vil prøve da?

Ellers får du bare klare deg med fantasien ;)

Skrevet

Jeg må si jeg IKKE er noe fan av slike fetisher, men respekterer helt andres fantasier og meninger.

Men jeg tror at dette er ikke noe som kan "prøves" om partneren din ikke ønsker dette eller ikke liker dette i det hele tatt, så jeg tror du må legge dette på hyllen , da dette er en litt "annderledes" fetish(selv om jeg vet/har hørt at noen liker det) men goldershower er noe som mange mener er bakteriebombe/vemmelig, og da kan partneren ikke vennes til dette.

Men lykke til:)

Skrevet

I dusjen er det jo ingen sak å pisse. Jeg har pissa på en jente selv i dusjen jeg, - med en amerikansk jente som bodde i norge for noen år siden, - hun var "totally crazy" når det kom til sex.

Lurer på hva slags fetisjer og sexlyster hun skjulte i sitt indre...

Skrevet

Vil han ikke, så vil han ikke. Jeg vil ikke anbefale deg å mase for mye på han. Det er faktisk lov å si nei hvis han synes det er ekkelt.

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet
Hei. Jeg er en 23 år gammel kvinne i et forhold som fungerer helt supert. Mannen min er en utrolig dyktig elsker, og selv om utstyret hans ikke er det største, vet han å treffe mine ømmeste punkter. Her om dagen prøvde jeg å ta intativet til min nest største fetish; golden shower, men mannen min var skeptisk til å tisse på meg i dusjen. Han mener at tiss er bakterieinnholdig, og klarte ikke å få ut mer enn en liten skvett. Hvordan kan jeg overbevise han om at dette er en fantasi jeg har tenkt på lenge, og prøve ut? :sukk:
Gjest Heldig
Skrevet

Jeg syntes mannen din er kjempe heldig som har en dame som tørr annet enn A-4.Det er klart han trenger tid,men prøv å få han til å fortelle sine innerste ønsker.Det kan vere noe der du ikke tenner på i første omgang, men jeg vet for meg selv at hvis kona blir opphisset så blir jeg det også.Jeg skulle ønske at det var meg

Gjest Gjest_trude_*
Skrevet

Vet at endel tenner veldig på dette og farlig er det sikkert ikke, men samtidig tror jeg ikke det er for alle.

Cluet er vel å introdusere det litt forsiktig og uten press. Det går bra om du er heldig, men dette har du ingen garantier for. Kanskje vil det alltid være turn-off for han...

Skrevet

"Normalt eller ikke er ikke spørsmålet her,men hva som er greit for partneren din å være med på."

"Skulle ønske den setningen kunne bli limt fast øverst i dette forumet, for det besvarer så utrolig mange innlegg av samme typen som dette."

hey, admin! fikser du denne setningen der hvor det står "forum, seksualitet"? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...