Gjest Tisselure Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Hei. Jeg er en 23 år gammel kvinne i et forhold som fungerer helt supert. Mannen min er en utrolig dyktig elsker, og selv om utstyret hans ikke er det største, vet han å treffe mine ømmeste punkter. Her om dagen prøvde jeg å ta intativet til min nest største fetish; golden shower, men mannen min var skeptisk til å tisse på meg i dusjen. Han mener at tiss er bakterieinnholdig, og klarte ikke å få ut mer enn en liten skvett. Hvordan kan jeg overbevise han om at dette er en fantasi jeg har tenkt på lenge, og prøve ut?
Gutt17 Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Sorry, men tror kanskje det er vanskelig for ham... Hva med å sprute på deg da? Har du prøvd det som et alternativ? Har du spurt om din største fetisj da?
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Jeg tror ikke det er lurt å prøve å overtale partneren sin til å bli med på noe som ikke føles naturlig for den andre. Du har sagt hva du liker, så får du se med tida om det føles mer naturlig for han. Vil han ikke så vil han ikke. Enkelt og greit. Det er ikke alle fantasier som kan leves ut i alle forhold.
Gjest Tisselure Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Er jeg ikke normal som ønsker disse tingene? Jeg kan vel vente meg mer enn en liten skvett i dusjen? Det skader jo ikke HAN?
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Er jeg ikke normal som ønsker disse tingene? Jeg kan vel vente meg mer enn en liten skvett i dusjen? Det skader jo ikke HAN? Det er ganske tydelig at du fisker etter en diskusjon om hvorvidt det er normalt å like golden shower eller ikke. Hvorfor ikke bare si det rett ut? Mitt svar på det er at det er har ikke noe med saken å gjøre. Om du er normal eller ikke spiller ingen rolle. Det som spiller en rolle er at partneren din ikke føler seg komfortabel med å gjøre det, så da er det bare å la være. Å presse noen til å gjøre noe de ikke har lyst til skader dem ikke nødvendigvis fysisk, men det kan være skadelig for følelsene.
Gjest dalieo Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 (endret) Gjest over sa det mye bedre enn meg Endret 18. desember 2008 av dalieo
Amalie_85 Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Ikke skadelig for han?? Vel, vist han føler seg presset til noe er det skadelig. Jeg kunne ikke klart å tisse på noen. Jeg klarer ikke å tisse med noen i samme rom heller. 1
Wildy Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 Normalt eller ikke er ikke spørsmålet her,men hva som er greit for partneren din å være med på. Om han føler seg ukomfortable med å gjøre det er det ingen vits i å presse på, det er ganske enkelt ikke hans greie.Synes du det hadde vært greit om han presset på for å få deg til å gjøre noe du ikke likte?
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 Enig med Amalie her. Jeg ville ALDRI ha tisset på dama mi. Jeg vil helst være alene når jeg skal kvitte meg med avfall. TS: Frister ikke å bli sprutet på heller?
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #10 Skrevet 18. desember 2008 Jeg hadde aldri kunne tisset på min kjære rett og slett fordi jeg klarer ikke å tisse når jeg er hard.... og hadde hun spurt meg hadde jeg umiddelbart blitt knallhard...... har forelått at hun kunne gjøre det på meg, men hun ville tenke på det og det må jeg bare akseptere :-)
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #11 Skrevet 19. desember 2008 Jeg liker analsex og kunne godt tenkt meg at det var endel av mitt sexliv,men min mann orker ikke tanken på det og har gjort det klart at han blir avtent bare ved tanken. Dette må jeg respektere. Så i mange år har jeg levd uten det,selv om jeg savner det litt. Men det viktigste er hans følelser. Han skal ikke gjøre noe som han ikke ønsker. For meg erbare tanken på at han føler seg presset til noe avtennende. Så om din kjære ikke tenner på pis,så ta hintet og ikke spør mer.Nå vet han at du vil og det er opp til han om han vil prøve det en annen gang.
Rimmern Skrevet 19. desember 2008 #12 Skrevet 19. desember 2008 Som andre her sier, så er det en uting å gjøre ting man finner avtennende. MEN - ett argument har du overfor mannen din mht. pissing: Urin er veldig rent, og fra friske mennesker det ingen farlige bakterier i det. Om man liker det er selvsagt noe annet.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #13 Skrevet 19. desember 2008 Hei Tisselure Synd å høre at mannen din ikke tenner på dette, det er riktig som en her skrev at tiss ikke inneholder bakterier. Det er faktisk sterilt i det øyeblokket det forlater kroppen. Under annen verdenskrig var det ganske vanlig å bruke urin til å rense skader. Jeg tenner også på wet sex en gang iblandt, det starter med at min kone drikker et par liter vann. Første gang hun må tisse så gjør hun det i do for å få ut grumset. Deretter legger vi oss i senga med hun sittene oppå ansiktet mitt. Mens jeg sleiker henne og begraver ansiktet godt oppe i slipper hun ukontrolert ut urin i ansiktet og munnen min. Etterpå setter hun seg på meg å rir mens det siger ut urin. Som avslutning tisser hun på hele meg! Jeg drikker endel av urinen, ikke forat det smaker noe for det gjør det ikke men fordi det er spennende og opphissende! Dette er også veldig opphissende for min kone, hun liker også å bli tisset på og få det i munnen men vil fåreløpig ikke svelge det. Det respekteres og jeg har gitt henne beskjed om at hun svelger når hun føler for det
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #14 Skrevet 19. desember 2008 Normalt eller ikke er ikke spørsmålet her,men hva som er greit for partneren din å være med på. Skulle ønske den setningen kunne bli limt fast øverst i dette forumet, for det besvarer så utrolig mange innlegg av samme typen som dette.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #15 Skrevet 29. desember 2008 Det er ikke lett å tisse på noen. Men jeg elsker at dama sitter å tisser i munnen min. Hører mange som snakker om tiss. Det er ikke unormalt
Konservativ Mann Skrevet 29. desember 2008 #16 Skrevet 29. desember 2008 JEG BLIR SÅ FORBANNA!!! Her sitter det altså menn rundt om i det ganske land og har deilige, perverse grisejenter til sin disposisjon, og hva gjør de!? DE NEKTER DEM ANAL- OG WETSEX!!! Men får jeg noen gang feie over ei jente analt og tisse henne i fjeset etterpå!? Å neida! Makan til urettferdighet! Ikke det at jeg tenner spesielt på wetsex, men det er tanken som teller
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #17 Skrevet 29. desember 2008 Dersom dette blir for voldsomt for mannen din bør du ikke tvinge ham! Stakkars mann...han kan få traumer av pågående jenter som deg.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #18 Skrevet 7. januar 2009 Jeg mener det er noe rart med en mann som sier nei til wet og anal sex hvis dama vil. Samboeren min liker ikke anal men er skikkelig hot på wetsex. Vi har alltid prøvd nye ting og sex livet er like bra nå som i starten for 10 år siden.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #19 Skrevet 7. januar 2009 Hvordan kan jeg overbevise han om at dette er en fantasi jeg har tenkt på lenge, og prøve ut? Å overbevise ham om at DU vil er da sikkert ikke vanskelig. Problemet ditt er vel at ikke HAN vil. Og selv om du kanskje kan få et annet inntrykk på et forum som dette, så tilhører han nok et overveldende stort flertall med sin skepsis til akkurat dette.
Cognizance Skrevet 7. januar 2009 #20 Skrevet 7. januar 2009 Han mener at tiss er bakterieinnholdig Urin er sterilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå