Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Noen som har erfaringer med de små pc ene? hører gjerne om positive og negative ting før jeg kjøper meg en:)
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Tenker du på de aller minste bærbare maskinene (ca 8.9" skjerm)? Hva er det du lurer på da? om de er "bra"? Hva skal du bruke den til? Hvorfor vil du ha en liten maskin? etc. Litt vanskelig å være tankeleser
TheHairyToothfairy Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Kjøpte en Asus eee 1000H for et par måneder siden, er ganske fornøyd med den og kan trygt anbefale den videre. Den har et fullverdig tastatur i forhold til de mindre modellene og 10" skjerm er langt langt mer fornuftig enn å kjøpe en som er mindre. Dette er faktisk en maskin du kan surfe og skrive med over en periode. Den har også 160gb HD, noe du vil fort bli veldig glad for. Jeg satte veldig pris på akkurat det, siden jeg har vært på turné over hele landet nå og gjerne ville ha med meg noen filmer. Den har også alle tilkoblingsmuligheter jeg har trengt så langt, det er blant annet Bluetooth på den. Funker som et uvær. Fikk også kjøpt original billader til den for rundt 200 kroner, og det kombinert med en GPS antenne gjorde at jeg hadde en rett og slett fabelaktig bilnavigasjon med meg. Jeg ville aldri i verden kjøpt en som var mindre enn dette, denne er lett nok og absolutt ikke noe verre å få med seg enn en 8" maskin. Asus er i tillegg en dønn solid produsent som lager stort sett alt selv.
Gjest Lommerusk Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 Tusen takk for fine svar, nå blir det litt lettere for meg å bestemme meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå