Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Er det hot eller not med jente jomfruer i 20-årene?
Gjest utlogget Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Hvorfor spiller det noen rolle? Hvis man bare er ute etter ONS, vil man gjerne ha noen som er erfaren, for da er det større sjanse for at det blir bra sex. Men om man har følelser for personen, så er det jo PERSONEN som teller Det kan vel til og med være litt greit (trygt) å vite at du er den første som ligger med en person, så slipper du å engste deg for evt. sykdommer
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 For et forhold så er det positivt
venus_ Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Han som var den første jeg lå med( da jeg var 19) synes det var skikkelig stas at jeg var jomfru. Ble litt stolt av at han fikk være min første. Men vi var sammen da, der var ikke bare en tilfeldig en.
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 Er det hot eller not med jente jomfruer i 20-årene? Hot!
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #6 Skrevet 20. desember 2008 Det er ikke hvor mange man har pult (eller OM man har pult overhodet) som avgjør om en kvinne er hot eller ikke. Det er itstrålingen, personligheten osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå