Gjest Parfyme-valg Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Er det noen her som har erfaring med parfymene D&G - the one, Versace - bright crystal eller Burberry - The beat ? Klarer ikke bestemme meg for hvem jeg skal kjøpe..
Kamelia83 Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Er det noen her som har erfaring med parfymene D&G - the one, Versace - bright crystal eller Burberry - The beat ? Klarer ikke bestemme meg for hvem jeg skal kjøpe.. Jeg synes the one er kjempegod, bright crystal sånn passe, men the beat liker jeg ikke i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Jeg synes the one er kjempegod, bright crystal sånn passe, men the beat liker jeg ikke i det hele tatt. Okei. Det er the one som er favoritten min også sålangt. Men det er bare det at den er nokså dyr i pris.. etter hva jeg har hørt!
Purple Diamond Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Okei. Det er the one som er favoritten min også sålangt. Men det er bare det at den er nokså dyr i pris.. etter hva jeg har hørt! Kanskje du kan kjøpe den på nettet? Strawberrynet eller noe? Vet ikke om de har den der, men du kan jo sjekke. Skal visst være billigere å kjøpe på nettet, har jeg hørt
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 The one er best. Den får du kjøpt i gavepakninger nå for tiden, med bodylotion og dusjsåpe, pakken koster 399,-. Vet ikke hvor mye det er i flasken, men det er jo av de minste flaskene, sånn ca 25 eller 30 ml i de tipper jeg. Jeg skal selv å kjøpe meg en sånn gavepakning på mandag, hvist jeg rekker det før de blir solgt ut.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 The one er best. Den får du kjøpt i gavepakninger nå for tiden, med bodylotion og dusjsåpe, pakken koster 399,-. Vet ikke hvor mye det er i flasken, men det er jo av de minste flaskene, sånn ca 25 eller 30 ml i de tipper jeg. Jeg skal selv å kjøpe meg en sånn gavepakning på mandag, hvist jeg rekker det før de blir solgt ut. Ah, da håper jeg at jeg finner den pakken. Vil veldig veldig ha den jeg også! 399 er jo ikke så ille..
Gjest Raptuza Skrevet 20. desember 2008 #8 Skrevet 20. desember 2008 ville foretrukke the beat, men for meg er den altfor søt i grunnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå