tuji Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Jeg trenger tips til hva som kan være i en typisk jentete (tulle)gave jeg skal gi. Så langt har jeg tenkt å lage en boks som inneholder: Pledd Tekopp og te Duftlys "Dirty dancing" Men hva mer? Gaven er til en jente som er veldig ikke-jentete, og skal være en slags bruksanvisning i hvordan man oppfører seg jentete.
Gjest antigartner Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Hi hi, synes du er godt på vei! Andre ting som kan puttes i boksen kan være: en rosa pysjamas leppepomade (eller allerhelst en lipgloss a'la Juicy Tubes) hår-stæsj hvitvin dame-/jenteblader (alt fra fra DetNye til Hjemmet)
tuji Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2008 Kanskje jeg rett og slett skal legge en bruksanvisning oppi. "slik lager du en jentekveld" eller noe?
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 ansiktsmaske manikyrsett/neglelakk (gjerne med sånn skumgummi til å ha mellom tærne) neglefil div. ansiktskremer/bodylotion intimsåpe voks (kald eller varm)
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Hva med å bruke en veske som boks?
Fantomina Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest Bloodless Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Giiilmoooreee Giiiirls! Og ellers mange rosa ting. Forresten: søt gave! Jeg er jente, jeg er jentete, men jeg hater rosa! Synes du har fått mange fine forslag, men kanskje slenge med litt (fancy) sjokolade, en søt liten håndkrem og litt potpurri som lukter godt?
tuji Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. desember 2008 Haha, jeg ser for meg at hun sitter der under pleddet med ansiktsmaske og en stor kopp te og ser på Dirty Dancing!
Fantomina Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #10 Skrevet 18. desember 2008 Definitivt en sjokolade. Jeg ville gått for Smash, ikke fordi den ser spesielt jentete ut men fordi absolutt alle venninnene mine har den som favoritt (vet ikke om det er tilfeldig?)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå