Gå til innhold

Fine toalettmapper i Oslo-området?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En god venninne av meg har bursdag i romjulen, og jeg vil kjøpe en fin toalettmappe til henne og fylle den med diverse velværeprodukter.

Jeg finner imidlertid ingen fine toalettmapper på kjedebutikkene i Oslo. Ser for meg en som ikke er laget av plast eller annet blankt materiale, ellers kan det gjerne ha hvilken farge som helst. Gjerne med noen søte detaljer på. Middels stor. Pris opp til kr 250.

Vet noen om noen butikker i Oslo som selger slike? Kanskje små designerbutikker? Finnes det muligens noen på Grunerløkka?

Håper noen kan hjelpe meg, for jeg har løpt rundt hele byen og kan konkludere med at kjedebutikkene ikke har noe av det jeg ønsker. Og på Grunerløkka er jeg dessverre ikke kjent i det hele tatt. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The body shop har mange kule! Og i forskjellige str!

Skrevet
The body shop har mange kule! Og i forskjellige str!

Å, jeg har bare sett toalettmapper med innhold der jeg. Kanskje jeg må ta en ordentlig kikk. Har du vært på en av dem i Oslo?

Accessorize har mange søte:)

Takk for tipset, den butikken har jo mye søtt. Mener å huske at jeg har vært innom uten å finne noe, men det er kanskje fordi toalettmappene ser ut som vesker (uten stropper) ved første øyekast!?

Skrevet

På Lucky Duck (tidlegare Saape) på Oslo City til dømes?

Skrevet

Også den lille butikken med dilldall på jernbanetorget ved siden av narvesen og nille er det vel. Husker dessverre ikke hva den heter =) Der kjøpte en venninne av meg en toalettmappe til meg i fjor, og den var dritfin!

Skrevet

Takk for gode tips! Da har jeg noen flere butikker å sjekke i morgen. Har forresten ikke fått med meg at Saape har skiftet navn, men jeg synes at Lucky Duck var til forveksling lik... ;)

Skrevet

Sjarm på hjørnet av Olav Ryes plass i Markveien. Der har de noen veldig søte toalettmapper. lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...