KittyBambi Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Har noen forslag på gode og rimelige konditorier i Oslo? Jeg ser hovedsakelig etter bryllupskaken og evt. tapas / koldtbord (men dette skal vi kanskje lage selv..)
~Minni~ Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Billig er det dessverre ikke, men Sverre Sætres konditori er så bra både på kaker og service at jeg anbefaler dem alikevel Ligger på Frogner. Sverre Sætres konditori - hjemmeside
tingeling Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Har noen forslag på gode og rimelige konditorier i Oslo? Jeg ser hovedsakelig etter bryllupskaken og evt. tapas / koldtbord (men dette skal vi kanskje lage selv..) Et rimelig og kult alternativ er porsjonskaker. Vi hadde porsjonskaker fra Chocolat, det koster kr 45 pr stk, på et seks etasjers kakestativ. Ble utrolig kult. Husk i tilfelle at posjonskaker tar mye mer plass enn store kaker. Vi fikk plass til 45 kaker på 6 etg, med figurer på toppen. Stativet i seg selv var ikke noe pent, men jeg kjøpte papir som jeg hadde over platene. Og kakene fra Chocolat er fantastiske selv om den franske konditoren var helt uspiselig.
KittyBambi Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2008 Et rimelig og kult alternativ er porsjonskaker. Vi hadde porsjonskaker fra Chocolat, det koster kr 45 pr stk, på et seks etasjers kakestativ. Ble utrolig kult. Husk i tilfelle at posjonskaker tar mye mer plass enn store kaker. Vi fikk plass til 45 kaker på 6 etg, med figurer på toppen. Stativet i seg selv var ikke noe pent, men jeg kjøpte papir som jeg hadde over platene. Og kakene fra Chocolat er fantastiske selv om den franske konditoren var helt uspiselig. Kjempe god idè - takk for tipset Skal titte på litt bryllupsting med samboeren min idag, så bryllupskake står definitivt på listen
~Minni~ Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 Og kakene fra Chocolat er fantastiske selv om den franske konditoren var helt uspiselig. He, he. Vi vurderte også Chocolat, men syntes den franske konditoren var helt uspiselig vi også så det var derfor vi endte opp med Sverre Sætre Tor vi betalte ca 55 kr pers pers, men prisen varierer ut i fra hvilken type kake du velger og du kan sette sammen kaken (bunn, fyll, topping/glasur, etc.) akkurat slik du synes er best Ps: Var forresten veldig ok at de hadde gresskarkjernebunn som et alternativ for nøttealergikere. Vi hadde en av etasjene med dette og de to andre med vanlig nøttebunn. Begge var kjemegode
Neytiri Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Tanta mi er gift fransk mann som jobber for Brianis Selskapsmat. Han er super på tapas og kaker. Briani Selskapsmat
KittyBambi Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2009 Takk for tips alle sammen! Har fortsatt ikke funnet rette sted, mulig det er blant de allerede nevnte, men har ikke rukket å gjøre noe mer med det.. - Hvor lenge før bryllupsdatoen bestiller man kaken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå