Liz Skrevet 21. juni 2003 #1 Del Skrevet 21. juni 2003 Snakket nettopp med forloveren min, og fikk vite at det ikke blir noe utdrikningslag. Er bare en helg igjen til bryllupet, og da skal hun i et annet bryllup. Har vært flere helger tidligere jeg har hatt mulighet, men da har hun heller prioritert å gjøre andre ting. Ble litt lei meg jeg..... jeg gifter meg jo kun en gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2003 #2 Del Skrevet 21. juni 2003 eeeeeh...makan? jeg hadde blitt både lei meg , skuffet og sint om dette hadde vært meg.. synes dette var hensynsløst jeg :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilla Skrevet 21. juni 2003 #3 Del Skrevet 21. juni 2003 Er du sikker på at det stemmer? Hun lurer deg kanskje til å tro at det ikke blir noe utdrikningslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 21. juni 2003 #4 Del Skrevet 21. juni 2003 Hørtes merkelig ut, kanskje hun lurer deg ja? :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liz Skrevet 21. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 21. juni 2003 Ja, jeg er sikkert. Er ikke noe lureri nei - selv om jeg skulle ønske det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 21. juni 2003 #6 Del Skrevet 21. juni 2003 Så dumt!! Dårlig unnskyldning at hun har andre planer den siste helgen. Det har jo vært såååå mange helger å velge mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilla Skrevet 21. juni 2003 #7 Del Skrevet 21. juni 2003 Uff, det var dumt Har man sagt ja til å være forlover hører det jo med å arranger utdrikkningslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. juni 2003 #8 Del Skrevet 21. juni 2003 Høres ut som hun lurer deg, hvis ikke synes jeg det er utrolig dårlig gjort. Hadde blitt kjempeskuffet selv hvis jeg ikke hadde fått utdrikningslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. juni 2003 #9 Del Skrevet 21. juni 2003 Høres pussig ut synes jeg.... Du har ikke sagt at du ikke vil ha et lag, da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
September Skrevet 21. juni 2003 #10 Del Skrevet 21. juni 2003 Det er det værste jeg har hørt! Lei meg på dine vegne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liz Skrevet 21. juni 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 21. juni 2003 Har ikke sagt at jeg ikke vil ha et utdrikningslag nei, anitacath. Men jeg har sagt at jeg gjerne ville gjøre noe koselig, som picknik eller noe sånt, i steden for å løpe ned Karl Johan i undertøy og med rosa parykk..... men uansett, det blir ikke noe av. Sambo sa at han skulle arrangere et stort utdrikningslag for meg hvis han vinner i lotto i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. juni 2003 #12 Del Skrevet 21. juni 2003 Sambo sa at han skulle arrangere et stort utdrikningslag for meg hvis han vinner i lotto i dag Da krysser jeg fingrene! Godt det er han du skal gifte deg med, og ikke henne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2003 #13 Del Skrevet 21. juni 2003 Først vil jeg si at jeg synes synd på deg.Så vil jeg si atjeg tror jeg ville ha tenkt grundig gjennom vennskapet mitt med henne! Du har ingen andre venninner da? Det jeg ville gjort var å ringe de andre venninnene mine og fortalt dem hvordan det ligger an (om du er sikker på at hun ikke lurer deg.) Si at du virkelig hadde ønsket det et utdrikkningslag! Hadde jeg fått en slik telefon ville jeg trommet sammen et utdrikningslag på et blunk. Fortell om ønkset om et piknikk -da får de en ide:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 21. juni 2003 #14 Del Skrevet 21. juni 2003 Det jeg ville gjort var å ringe de andre venninnene mine og fortalt dem hvordan det ligger an (om du er sikker på at hun ikke lurer deg.) Si at du virkelig hadde ønsket det et utdrikkningslag! Hadde jeg fått en slik telefon ville jeg trommet sammen et utdrikningslag på et blunk. Fortell om ønkset om et piknikk -da får de en ide:) Jeg hadde følt meg litt "dum" om jeg skulle ringt og "fisket" til andre venninner og håpe på at de trommet sammen noe. Da blir vitsen litt vekke. Jeg tror rett og slett jeg hadde arrangert "utrikkingslag" selv, kan jo kalle det for venninnefest eller noe da. Si at forloveden din ikke hadde mulighet til å arrangere noe, siden hun skulle i bryllup helgen før. Men at du synest det hadde vært koselig å treffes en gang før bryllupet som frk uansett. Og jeg synest det var svært dårlig gjort av din venninne. Kan jo være hun skjønner det om du arrangerer piknikk selv. Lykke til med bryllupet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 21. juni 2003 #15 Del Skrevet 21. juni 2003 Heia! Håper i det lengste at hun lurer deg.. og hvis ikke synes jeg det er skikkelig dårlig gjort! Holder med det l@dy sa i innlegget over-be noen veninner og kos dere en siste gang før du blir fru!! Lykke til med bryllupet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 21. juni 2003 #16 Del Skrevet 21. juni 2003 Synes dette var ganske lumpent gjort, hvis hun selv ikke har tid, kan hun vel delegere bort oppgaven til en annen venninne? Personlig synes jeg mye av forloveroppgaven innebærer arrangering av utdrikningslag. Kanskje du selv skulle tatt initiativ til en piknik eller liknende, blir ikke helt det samme som et utdrikningslag, men jeg hadde ikke hatt lyst til å sitte hjemme og synes synd på meg selv helgen før. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimmi Skrevet 21. juni 2003 #17 Del Skrevet 21. juni 2003 som arwen sa; dette må være noe hun sier for å lure deg. og kanskje hun har funnet en uke dag???? (litt rart men...). lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glaciera Skrevet 21. juni 2003 #18 Del Skrevet 21. juni 2003 Så treigt! Forloveren min bor i utlandet og kommer hit først mandagen før bryllupet. Noen andre venninner av meg arrangerte utdrikkingslag for meg isteden, tror forresten de først var i kontakt med henne for å forsikre seg om at hun syntes det var OK sånn. Siden flere av mine gode venninner bor i utlandet var vi ikke så kjempemange, men det var veldig hyggelig. Ikke minst var jeg glad for at de hadde ordnet det slik, siden jeg visste at forloveren min ikke ville ha mulighet til å fikse dette! Kanskje de andre venninnene dine gjerne ville gjort dette for deg men ikke har turt å ta initiativ av frykt for å tråkke forloveren din på tærne? Kanskje de vil ornde et inndrikkingslag til ekteskapet for deg istedenfor et utdrikkingslag fra ugiftheten når de får vite hvor sløv forloveren din har vært?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liz Skrevet 22. juni 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 22. juni 2003 Takk for sympatien jenter! Fint å vite at det ikke bare er jeg som er over-følsom..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå