Gå til innhold

Trenger gode råd og trøstende ord..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Emilie_*
Skrevet

Jeg er så heldig som har verdens beste kjæreste. Han får fram det beste i meg og vi har det veldig godt sammen. Men nå har det seg sånn at han er i militæret.. og jeg ser han bare en gang i måneden. Vi har vært sammen i 3 månder nå. Snart 4.. og jeg har ingen problemer med å vente på han til han kommer hjem.

Om 7 månder. ..

Men nå har jeg begynt å savne han så mye at det gjør vondt. Jeg orker så lite. Synes alt rundt meg er fargeløst og kjedelig.

Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre for å tenke positivt. Det er ikke noen jeg heller vil ha enn han! Men det er bare så vondt når vi bare får sett hverandre så lite.

Jeg vet at han har det veldig vanskelig der opp også. Men jeg prøver å holde motet oppe for begge, hvis dere skjønner. Kommer med oppmuntringer og sånn. Men det er utrolig vanskelig når jeg sitter med en stor klump i halsen selv. Jeg vil jo at han skal ha det bra der han er og ikke tenke negativt..

Jeg når snart bunnen.. avstandsforhold er vanskeligere enn jeg hadde trodd!!

Føler meg bare tom..

Noen som har noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om det er vondt, må du faktisk bare tenke at det er veldig positivt at du har sånne følelser. Det betyr at det er store følelser i sving og at dette er noe ekte som sannsynligvis vil vare lenge. Kanskje ikke det du ville høre, men jeg synes dere er heldige jeg. Jeg husker jeg selv hadde det på akkurat samme måte da min kjæreste var i militæret. Klarte ikke å ha det morsomt med noe, og tenkte bare på han og var trist. Men når jeg tenker tilbake på det, skulle jeg ønske jeg satt mer pris på disse følelsene. Det var i denne tiden vi var nyforelsket, og da vi møtte hverandre under permisjonen hadde vi det utrolig bra.

:klemmer:

Skrevet

Hmm.. avstandsforhold er vanskelig ja..

Jeg har vært i et avstandsforhold i nesten 2 år.. Har gått veldig fint, litt opp og ned til tider..

Jeg har vært mye nedenfor osv og hatt det akkuratt sånn du har det nå..

Det er viktig å ha noe å se frem mot! Planlegg å gjøre koselige ting når dere er sammen. Prøv å tenk possitive tanker selvom det ikke er alltid er så lett.. Du kan sende han ting eller gode gammeldagse brev hvis dette er mulig. Det tror jeg han vil sette pris på.. Viktig å holde deg aktiv å gjøre så mye som mulig.. Hvis han feks har noe fritid, ikke sitt å vent flere timer på å få snakke med han! Vær mye med venner og ha det koselig :)

7 mnd er ikke så lenge, du får jo se han i mellomtiden? Se frem til de helgene eller hva det er og ikke minst når tiden er over! '

Jeg føler absolutt med deg! :klem:

Gjest Gjest_emilie_*
Skrevet

Tusen takk=)

Godt å vite at man ikke er alene med det man føler!

Takk for svar :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...