Gjest Gjest_Alicia_* Skrevet 20. desember 2008 #21 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg er enig i at man skal svare selv om man ikke er interessert. Da viser man i det minste respekt for den andre. Så jeg svarer alltid selv om jeg ikke er interessert. Man trenger jo ikke si at man ikke er interessert, men bare si at det ikke passer, at man ikke har tid eller noe. Alle skjønner et vennlig hint. Men taushet virker litt respektløst. Tror det egentlig er at de er feige og unnvikende som personer. Så sånn sett er du mer "moden" og direkte. Og bør se etter andre mennesker på samme nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
warckr Skrevet 21. desember 2008 #22 Del Skrevet 21. desember 2008 Etter som det har gått så lang tid siden sisst, og du egentlig vil bare ha han for og pule på, så er det vel bare og sende en SMS en helg eller noe ? Men for all del, det kan jo være en "care" holdning, dette pleier og dra damer MEGET offte... og mangen jenter river seg i håre og går nermest på kne etter og få møte han i gjen. Så det beste og gjør med dem er og gi noen muligheter for han og svare tilbake på. Vil du beholde han må du bare gjøre d samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2008 #23 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg har opplevd dette, og konfronterte fyren med det etterpå. Slikt gjør meg bare forbanna! I hans tilfelle hadde han dame.. hehe. Jeg fant ut dette før jeg konfronterte han, men syntes likevel det var utrolig tåpelig å ikke svare. Viste seg da jeg ble bedre kjent med ham at han rett og slett er en ganske pysete og konfliktsky person som heller skyver problemer under teppet og ignorerer ting som er bittelitt vanskelige i stedet for å ha baller nok til å f eks si til meg at han hadde dame. Du har nok møtt noe av samme typen.. Han er nok ikke spesielt interessert, men samtidig for pysete og lat og dum til å gi et høflig nei eller lignende svar. Men nå har du vist litt interesse og initiativ, la det bli med det. Du skal ikke se bort i fra at han ringer deg i fylla en gang likevel, men jeg personlig ville ikke rotet meg borti en så patetisk fyr - been there, done that. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå