Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #1 Del Skrevet 18. desember 2008 Hei... er det helt patetisk å purre når man ikke har fått et svar på et direkte spørsmål til en fyr man er interessert i etter stillhet i 4 dager?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. desember 2008 #2 Del Skrevet 18. desember 2008 Vanskelig å si.. hvor lenge har dere kjent hverandre eller datet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #3 Del Skrevet 18. desember 2008 jeg hadde bare blitt irritert, ta ett hint.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. desember 2008 #4 Del Skrevet 18. desember 2008 Ikke søren om jeg hadde nedverdiget meg til å sende en melding. Eller, dersom det var en jeg kjente godt og spørsmålet var viktig, så hadde jeg kanskje spurt om han hadde glemt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #5 Del Skrevet 18. desember 2008 Det er tydeligvis bare meg i hele verden som synes at folk skal svare på henvendelser selv om de ikke er interessert. Et høflig nei, takk jeg er ikke interessert hadde holdt i masse for meg. Jeg synes det rett og slett er uhøflig å ikke svare på mail, sms, facebook- da d tar 2 minutter av ditt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. desember 2008 #6 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg hadde helt garantert sendt sms og spurt om det var noen spesiell grunn til at jeg ikke hadde hørt noe. Hvordan jeg hadde uttrykket det, hadde kommet helt an på hvor lenge vi hadde kjent hverandre og hvordan forholdet var. Dersom han ikke har svart pga at han ikke er interessert, så er det jo ett fett, da er han uinteressert uansett om du sender en purremail eller ikke. Dersom han er interessert, er det sikkert en grunn til at han ikke har svart, da er det helt greit å spørre. Dersom han ikke er helt sikker, så kan det slå begge veier. Han kan ta det som mas og miste interesse, eller han kan synes det er helt greit. Jeg har funnet ut det at jeg kan godt holde igjen mas, men en som ikke svarer meg på 4 dager, og som så blir irritert av at jeg spør hva som skjer, han er ikke for meg likevel, så da taper jeg ikkenoe på å purre. Hater disse spillene man må spille, ikke send to sms etter hverandre, la ham svare før du sender en ny, ikke svar på så og så lenge, ditt og datt. Jeg er meg selv jeg, og klart jeg kan prøve å tilpasse meg, dersom en jeg treffer er mindre kjapp på slikt, men jeg slutter ikke å være meg. Det vil også si at jeg forventer en viss interesse, ellers vil jeg purre på om det er noe galt. Tåler han ikke det, tåler han ikke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #7 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg hadde helt garantert sendt sms og spurt om det var noen spesiell grunn til at jeg ikke hadde hørt noe. Hvordan jeg hadde uttrykket det, hadde kommet helt an på hvor lenge vi hadde kjent hverandre og hvordan forholdet var. Dersom han ikke har svart pga at han ikke er interessert, så er det jo ett fett, da er han uinteressert uansett om du sender en purremail eller ikke. Dersom han er interessert, er det sikkert en grunn til at han ikke har svart, da er det helt greit å spørre. Dersom han ikke er helt sikker, så kan det slå begge veier. Han kan ta det som mas og miste interesse, eller han kan synes det er helt greit. Jeg har funnet ut det at jeg kan godt holde igjen mas, men en som ikke svarer meg på 4 dager, og som så blir irritert av at jeg spør hva som skjer, han er ikke for meg likevel, så da taper jeg ikkenoe på å purre. Hater disse spillene man må spille, ikke send to sms etter hverandre, la ham svare før du sender en ny, ikke svar på så og så lenge, ditt og datt. Jeg er meg selv jeg, og klart jeg kan prøve å tilpasse meg, dersom en jeg treffer er mindre kjapp på slikt, men jeg slutter ikke å være meg. Det vil også si at jeg forventer en viss interesse, ellers vil jeg purre på om det er noe galt. Tåler han ikke det, tåler han ikke meg. Jeg er som deg Aline. Jeg liker ikke spill og jeg svarer positivt hvis jeg er interessert og negativt hvis ikke. Jeg synes alle fortjener å få et svar uansett. Jeg liker ikke å sitte og vente, jeg foretrekker å få et nei istedet for å bli ignorert. Jeg har tenkt at jeg kanskje er for frampå, men har egentlig kommet frem til det samme som deg. Hvis han ikke tåler det er han ikke noe for meg. Denne situasjonen er litt spesiell, da det er snakk om en ONS. Jeg kjenner han altså ikke fra før og han skylder meg ingenting. Jeg er sikkert gammeldags, men jeg føler likevel etter å ha tilbringt en natt/morgen/formiddag sammen så går det ann å svare på en helt ufarlig henvendelse. Sukk...jeg lærer vel etterhvert jeg også, begynner å spille dette dumme spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #8 Del Skrevet 18. desember 2008 Det er ikke så uvanlig at gutter ikke svarer på sms etter en ONS. Jeg har funnet ut at det beste er å ikke ta først kontakt etter en ONS i det hele tatt selv om jeg skulle være interessert. Hvis jeg gir litt faen, så kan jeg bli overrasket over at det plutselig er han som tar kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #9 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg er jente, jeg svarer ikke dem jeg ikke er interessert i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. desember 2008 #10 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg er som deg Aline. Jeg liker ikke spill og jeg svarer positivt hvis jeg er interessert og negativt hvis ikke. Jeg synes alle fortjener å få et svar uansett. Jeg liker ikke å sitte og vente, jeg foretrekker å få et nei istedet for å bli ignorert. Jeg har tenkt at jeg kanskje er for frampå, men har egentlig kommet frem til det samme som deg. Hvis han ikke tåler det er han ikke noe for meg. Denne situasjonen er litt spesiell, da det er snakk om en ONS. Jeg kjenner han altså ikke fra før og han skylder meg ingenting. Jeg er sikkert gammeldags, men jeg føler likevel etter å ha tilbringt en natt/morgen/formiddag sammen så går det ann å svare på en helt ufarlig henvendelse. Sukk...jeg lærer vel etterhvert jeg også, begynner å spille dette dumme spillet. ok, etter en ons blir det nok litt annerledes ja. Dersom han kun var ute etter det, noe man jo ofte er når det kommer til ons, så kan det føles som du ønsker noe mer ved å sende sms, og det kan føles at ved å svare, gir han inntrykk av at han kan være interessert i mer også. Har innsett for lenge siden at ikke alle ønsker eller klarer å gi ett ærlig svar når de ikke er interessert, men jeg er som deg, jeg vil helst ha ett ærlig svar også om det er negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 19. desember 2008 #11 Del Skrevet 19. desember 2008 Ja, men hvordan vet man om det er snakk om en ONS eller ikke egentlig? Jeg avtaler ihvertfall ikke det på forhånd når det skjer. Men skjønner selvsagt poenget, han kan tro jeg er en kaninkoker som tar helt av hvis han gir meg et svar. Jeg hadde innstilling som at det var en ONS, men han var så jævlig bra...hehe. Så det jeg er ute etter er jo ikke nødvendigvis et forhold, men at vi kan møtes ved en senere anledning. Ja, ja..har vel egentlig bestemt meg for ikke å purre. Men jeg kommer til å sørge for å poste noen hotte bilder av meg selv på Facebook i tida fremover. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente38 Skrevet 19. desember 2008 #12 Del Skrevet 19. desember 2008 Det er tydeligvis bare meg i hele verden som synes at folk skal svare på henvendelser selv om de ikke er interessert. Et høflig nei, takk jeg er ikke interessert hadde holdt i masse for meg. Jeg synes det rett og slett er uhøflig å ikke svare på mail, sms, facebook- da d tar 2 minutter av ditt liv. Enig. Denne signerer jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Alicia_* Skrevet 20. desember 2008 #13 Del Skrevet 20. desember 2008 Ja, men hvordan vet man om det er snakk om en ONS eller ikke egentlig? Jeg avtaler ihvertfall ikke det på forhånd når det skjer. Men skjønner selvsagt poenget, han kan tro jeg er en kaninkoker som tar helt av hvis han gir meg et svar. Jeg hadde innstilling som at det var en ONS, men han var så jævlig bra...hehe. Så det jeg er ute etter er jo ikke nødvendigvis et forhold, men at vi kan møtes ved en senere anledning. Ja, ja..har vel egentlig bestemt meg for ikke å purre. Men jeg kommer til å sørge for å poste noen hotte bilder av meg selv på Facebook i tida fremover. :D Jeg forstår deg godt. Har også hatt en ONS og opplevd at gutten ikke svarte på sms etterpå. Det kjentes så nedverdigende, å ikke engang få et svar. Og jeg har purret en gang. Tro meg, det føles enda verre når han da ikke svarer på purringen!!! Så jeg synes det hele var en ganske fæl opplevelse, siden jeg likte han så godt. Men nå lenge etterpå skjønner jeg jo at det hele hadde svært liten betydning. Det er et spill som pågår mellom mann og kvinne, og man vinner ihvertfall ikke med å være veldig PÅ. Vil råde deg til å være stolt. Ettersom han ikke svarte deg, gir du han ikke noen ny sjanse, unntatt om han BER på sin knær. Og da kan du late som du bare vil bruke han for en natt. Da tenker jeg det blir litt rollebytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #14 Del Skrevet 20. desember 2008 Hei... er det helt patetisk å purre når man ikke har fått et svar på et direkte spørsmål til en fyr man er interessert i etter stillhet i 4 dager?... Om det er stille i 4 dager. Er sjansen stor for at han ikke er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #15 Del Skrevet 20. desember 2008 Om det er stille i 4 dager. Er sjansen stor for at han ikke er interessert. om det ikke er stille i dagesvis da, med fine ord og savner deg meldinger, der du ber om tid og får det...men så plutselig hører du ikke en lyd lenger... hva da? jeg ignorerer det... sender ikke mms men synes det er rart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #16 Del Skrevet 20. desember 2008 Hva forventer man egentlig, når det først man gjør sammen, er å hoppe til sengs? Ett livslangt forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 20. desember 2008 #17 Del Skrevet 20. desember 2008 Hva forventer man egentlig, når det først man gjør sammen, er å hoppe til sengs? Ett livslangt forhold? Såpass....bor rundt bibelbeltet et sted skjønner jeg? Nei, forventer ikke et livslangt forhold sånn helt uten videre. Har en følelse av at du ikke har bekgrunn tilå kunne forstå, så jeg dropper noen videre utdyping rundt temaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 20. desember 2008 #18 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg forstår deg godt. Har også hatt en ONS og opplevd at gutten ikke svarte på sms etterpå. Det kjentes så nedverdigende, å ikke engang få et svar. Og jeg har purret en gang. Tro meg, det føles enda verre når han da ikke svarer på purringen!!! Så jeg synes det hele var en ganske fæl opplevelse, siden jeg likte han så godt. Men nå lenge etterpå skjønner jeg jo at det hele hadde svært liten betydning. Det er et spill som pågår mellom mann og kvinne, og man vinner ihvertfall ikke med å være veldig PÅ. Vil råde deg til å være stolt. Ettersom han ikke svarte deg, gir du han ikke noen ny sjanse, unntatt om han BER på sin knær. Og da kan du late som du bare vil bruke han for en natt. Da tenker jeg det blir litt rollebytte. Ja, det føles nedverdigende. Jeg har kommet frem til at jeg ikke skal purre, nettopp fordi det vil føles enda verre når jeg ikke får svar da heller. I tillegg til at jeg innser at jeg ikke vinner noe som helst ved å være på han. Passer meg dårlig dette spillet, for jeg har en veldig rett frem personlighet. Må begynne på yoga tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #19 Del Skrevet 20. desember 2008 Såpass....bor rundt bibelbeltet et sted skjønner jeg? Nei, forventer ikke et livslangt forhold sånn helt uten videre. Har en følelse av at du ikke har bekgrunn tilå kunne forstå, så jeg dropper noen videre utdyping rundt temaet. Nei, bor jo i Oslo. Bekgrunn vet jeg ikke engang hva er. Men hvorfor tror dere at den dere har ONS med er så gira på noe mer? Er det ikke smartere å starte et potensielt forhold på andre måter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 20. desember 2008 #20 Del Skrevet 20. desember 2008 Nei, bor jo i Oslo. Bekgrunn vet jeg ikke engang hva er. Men hvorfor tror dere at den dere har ONS med er så gira på noe mer? Er det ikke smartere å starte et potensielt forhold på andre måter? jeg vet ikke med deg, men jeg lever ikke et perfekt liv der alle handlinger jeg gjør til enhver tid er "tima og tilrettelagt". Jeg prøver bare å leve livet mitt så godt jeg kan og i enkeltes øyne er jeg sikkert helt på jordet. I mine øyne kan en sjelden gang iblant en ONS bli noe mere, akkurat som langvarig dating kan renne ut i sanda. Man vet ikke på forhånd og følelser kommer, forsvinner og endrer seg etterhvert som vi er sammen med en person....så slik kan en ONS plutselig bli mer interessant enn det det i utgangspunktet var. Ja, det var dagens "filosofi" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå