Gjest Donna Skrevet 21. juni 2003 #1 Skrevet 21. juni 2003 Jeg klør noe forferdelig på ryggen under det hvite plasteret som kirurgen satte på. Nå i dag holdt jeg på å bli gal - og da reiv min mor litt i det for å se etter - og dermed reiv hun av skinnet på en stor vannblemme!!! Så nå har jeg et åpent sår på ryggen som svir !! Går det an å reagere på plaster?? Det er slikt hvitt plaster. Noen som er utdannet lege eller noe som vet noe om dette?? hvis ikke får jeg ringe legevakten .... :-? haster !!! Gruer oss forferdelig til dette skal av igjen .... :o :cry:
Gjest Liten Skrevet 21. juni 2003 #2 Skrevet 21. juni 2003 Ja, det er mulig å reagere på plaster. Kom deg til legen, jente!
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2003 #3 Skrevet 21. juni 2003 Det er faktisk en del som er rett og slett allergisk og ikke tåler slike plaster. Det finnes forskjellige typer. Ring legevakten og forklar problemet ditt du, di kan sikkert hjelpe deg med å se på såret og evt. legge på noe annet. De har jo tross alt utstyret der. Det er jo viktig å ikke ta av plasteret før det har grodd pga. infeksjonsfaren, men når du ikke tåler plasteret ville jeg ha kontaktet legevakten slik at de kan se på det. Lykke til.
Gjest Vega Skrevet 21. juni 2003 #4 Skrevet 21. juni 2003 De vil nok ta av plasteret, rense og legge på steril bandasje som du må gå med til det gror, før de plastrer over. Jeg ville tatt meg par smertestillende nå med det samme, for å være forberedt til de skal rive av plasteret.
Noravind Skrevet 23. juni 2003 #5 Skrevet 23. juni 2003 Hei Virgo! Jeg hadde sammen problem som deg. Klødde og klødde, ble rød og sår på huden. Fikk et tips her på forumet å prøve micropore tape. Jeg brukte nemlig scanpor sin tape, og den reagerte jeg på! Det er blitt mye bedre med micropore
Gjest Donna Skrevet 23. juni 2003 #7 Skrevet 23. juni 2003 I dag tar jeg av hele dri**** !!! Lei av å klø - og jeg vil se hvordan de ser ut! Om man teller med torsdagen så er dette den 5 dagen , om man ikke teller den med så er dette den 4 dagen .......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå