Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bortsett fra fjorårets ligning og siste lønnsslipp?

er det noe som er spesielt lurt å ta med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oversikt over hvor mye gjeld man har andre plasser.

Budsjett på hvor mye faste utgifter man har i måneden kan være lurt for å enkle arbeidet. :)

Skrevet
oversikt over hvor mye gjeld man har andre plasser.

Budsjett på hvor mye faste utgifter man har i måneden kan være lurt for å enkle arbeidet. :)

Men tror du de spør om hvor mye jeg bruker på mat og strøm?

TS

Skrevet

vet ikke hva din bank lurer på, men min lurte på hvor mye jeg hadde å rutte med etter alle faste utgifter var betalt hver måned, tok ikke med mat og bensin da...

Gjest antigartner
Skrevet
Men tror du de spør om hvor mye jeg bruker på mat og strøm?

TS

Min bank la SIFOs standardbudsjett til grunn på dette området. I tillegg gjorde vil litt "kvalifisert gjetning" på enkelte av postene der vi mente vi hadde et større forbruk enn det som kommer fram i SIFO-tallene.

Skrevet

Det er siste lønnsslipp og selvangivelsen for 2007 som det er viktig å ta med. Er du nytilsatt kan du gjerne ta med ansettelseskontrakten. Eier du bolig som du skal låne litt ekstra på eller selge, trenger banken en verdivurdering, takst eller kjøpekontrakt hvis de ikke har fått dette før.

Skal det inn realkausjonister, vil banken trenge siste lønnsslipp og selvangivelse fra realkausjonisten(e). I tillegg må de ha en verdivurdering el. av boligen det skal tas sikkerhet i.

Selvstendig næringsdrivende må ha med ekstra dokumentasjon. Hva slags dokumentasjon kommer an på hva slags foretak (ENK, AS ol.) det dreier seg om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...