Gå til innhold

Nyttårsforsetter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er deres nyttårsforsetter?

Dere som har / har hatt nyttårsforsetter som "begynne å trene", "slutte å røyke" osv. Klarer dere / klarte dere å holde dem?

Det føles ofte så mye bedre å starte i januar, nytt år, ny sjanse liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nyttårsfortsett om å komme igang med treninga igjen. Var flink frem til september/oktober i år, så dabbet det kraftig av. Men i januar er det på'n igjen. Det gikk bra ifjor i allefall.

Skrevet

Denne gangen skal jeg prøve å være mer positiv. Det må jeg nesten være ettersom vi skal i gnagn med både det ene og det andre på nyåret!

Har aldri hatt noen forsetter ellers.

Skrevet

Lære meg å spille piano :)

Skrevet

Om jeg kan kalle det et forsett vet jeg ikke, men min plan er å fortsette der jeg er.

Har en god utvikling på jobb og lagt om kostholdet. Så da er det bare å fortsette i samme spor.

Skrevet

Jeg prøver meg IGJEN på å skulle slanke meg. Det har jeg hatt som nyttårsforsett noen gangen, men jeg sprekker etter ca..en dag eller to :sjenert:

Nå er det noen år siden sist jeg gadd å ha noe nyttårsforsett (for jeg klarer det jo ikke alikevel) men i år har jeg bestemt meg for virkelig å prøve!!

Planen min er at vi skal gifte oss enten til neste år eller året etter, og jeg har lyst til å være skikkelig fin den dagen. Nå venter jeg bare på at gubben skal fri!! :fnise::fnise::fnise:

Skrevet

Jeg pleier å ha nyttårsforsett men glemmer dem etter litt.. Gidder ikke..

Skrevet (endret)

Jeg har ingen nyttårsforesetter. Jeg bruker aldri å holde dem likevel, så det er ikke noe vits i å prøve heller.

Endret av The Kitten
Skrevet

Jeg pleier aldri å ha nyttårsforsetter, men i år har jeg faktisk tenkt å ha ett. Og jeg tror jeg kommer til å klare å gjennomføre det også;)

Skrevet

I år skal jeg klare å bli sunnere og få litt trening i livet mitt :sur:

og spare penger siden jeg skal flytte til sommeren :Nikke: slutter jeg å kjøpe meg så mye mat og godterier hver dag så skal det nok gå fint !!

Skrevet

Jeg har bestemt meg for at i 2009 skal jeg prioritere meg selv og mine behov, og ikke ha dårlig samvittighet for at jeg gjør det.

Jeg skal også leve mye mer i nuet, og prøve å la være å bruke energi på ting som tapper meg.

Skrevet

Det eneste nyttårsforsettet jeg har holdt er det året jeg sa jeg skulle kjøpe meg ei flaske vin hver gang jeg fikk lønning.

Lærte iallfall en ting. Skal du love noe så skal det være noe som er positivt for deg selv. itrenging og slanking osv. for det inneholder burde, må og skulle ha

Skrevet
Lærte iallfall en ting. Skal du love noe så skal det være noe som er positivt for deg selv. itrenging og slanking osv. for det inneholder burde, må og skulle ha

Godt sagt :)

Skrevet

Jeg har et nyttårsforsett i år faktisk.

Jeg skal finne en veldedig organisasjon som jeg skal starte å støtte fast.

Er allerede Planfadder, men føler jeg kan støtte enda en org. Så nå gjenstår det å finne ut hvilken jeg ønsker å støtte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...