Gå til innhold

Apene gjorde opprør

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg digger det når oksene tar igjen på matadorene her i Spania!

Øye for øye, tann for tann.

Det var jaggø på tide!

Gjest Gjest_Makrell_*
Skrevet

Må si meg enig jeg og. Man kan bare ha det så godt når sirkuselefantene går lei. Eller tigeren spiser opp homovennen din. Eller hva for slags dyr man driver og plager på.

Skrevet

Kule aper!

Skrevet
Den ene apen kløp eieren i øret, en annen dro i håret hans, mens den tredje apen bet ham i nakken. Da eieren slapp kjeppen han pleide å pryle dem med, plukket en av apene den opp og begynte slå mannen i hodet til kjeppen knakk.

:hoho:

Skrevet

De hadde nok lært hvordan de skulle bruke kjeppen av mannen. :) Godt han fikk smake sin egen medisin.

Gjest Gjest_sara_*
Skrevet
De hadde nok lært hvordan de skulle bruke kjeppen av mannen. :) Godt han fikk smake sin egen medisin.

trist å se at så mange mennesker er slem mot dyrene sine,jg skjønner ikke hvordan de klarer.håper dem ender et vist sted den dagen de dør.

Skrevet

Ja, det er gøy å dømme, er det ikke?

"Jeg synes noe er barbarisk, derfor ønsker jeg det samme skal skje mot de som utfører udådene". Moralsk riktig det, eller?

Skrevet

Her er det snakk om dyr som ikke kan fortelle andre hva som skjer med dem og da syns jeg det er helt på sin plass at de tar kjeppen i egen hånd og på den måten statuerer hva de mener om sin eier. Og det hjalp for eieren ble innhentet av politiet..

Skrevet (endret)

"Jeg synes noe er barbarisk, derfor ønsker jeg det samme skal skje mot de som utfører udådene". Moralsk riktig det, eller?

Sorry, men jeg har null sympati for eieren. Han fikk som fortjent.

Det ER moralsk forkastelig når et menneske mishandler dyr på den måten, men vet du hva? Det er IKKE moralsk forkastelig når dyrene tar igjen!

Endret av Teriyaki
Gjest Cederic Rueben
Skrevet
Sorry, men jeg har null sympati for eieren. Han fikk som fortjent.

Det ER moralsk forkastelig når et menneske mishandler dyr på den måten, men vet du hva? Det er IKKE moralsk forkastelig når dyrene tar igjen!

Jeg sier meg enig i dette.

Lurer på om det finnes en vidio av det skulle likt å sett når de hammret løs på eieren.

Gjest Langsyne
Skrevet

Dømming og moralskhet teknikk,

med å faktisk gjøre noe av det samme selv?

Jeg er imot plaging av dyr, og jeg er imot plaging av mennesker. Hadde det vært en som ble mobba, hadde jeg digga å sett h*n ta igjen. Hadde jeg sett en baby ta igjen etter å ha blitt slått, hadde jeg blitt glad. Ser jeg dyr/aper slå løs på plage eieren sin med pinner og slikt- let`s go. Moralen her i mitt perspektiv, er at folk kan få seg en lærepenge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...