Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp avsluttet forholdet. I grunn enige om at det var det riktige å gjøre slik situasjonen er nå (vi kan ikke gi hverandre det vi trenger). Jeg ville ikke avslutte, men måtte slippe han.

Forrige dagen ble det endel meldinger, og han skrev endel ting som han visste at ville såre meg (men de er sanne).

I den forbindelse tok jeg en avgjørelse om å avvise kontakt dersom han sendte nye mld.

Nå tikket det nettopp inn en "unnskyld for at det stygge jeg sa"- mld. Og jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre.

Han er den jeg trodde jeg skulle dele resten av livet med, bare vi kom oss ut av kneika. (Vi er i 30' åra).

Sitter her å tenker;

Skal jeg svare? I så tilfelle hva?

"Unnskyldning ok. Vennligst ikke ta kontakt med meg på sms igjen".

Eller skal jeg la være å svare?

Eller skal jeg være mindre avvisende å bare svare "unnskyldning ok".

(Jeg er veldig svak for denne mannen, og elsker han mer enn jeg selv vil)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi har nettopp avsluttet forholdet. I grunn enige om at det var det riktige å gjøre slik situasjonen er nå (vi kan ikke gi hverandre det vi trenger). Jeg ville ikke avslutte, men måtte slippe han.

Forrige dagen ble det endel meldinger, og han skrev endel ting som han visste at ville såre meg (men de er sanne).

I den forbindelse tok jeg en avgjørelse om å avvise kontakt dersom han sendte nye mld.

Nå tikket det nettopp inn en "unnskyld for at det stygge jeg sa"- mld. Og jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre.

Han er den jeg trodde jeg skulle dele resten av livet med, bare vi kom oss ut av kneika. (Vi er i 30' åra).

Sitter her å tenker;

Skal jeg svare? I så tilfelle hva?

"Unnskyldning ok. Vennligst ikke ta kontakt med meg på sms igjen".

Eller skal jeg la være å svare?

Eller skal jeg være mindre avvisende å bare svare "unnskyldning ok".

(Jeg er veldig svak for denne mannen, og elsker han mer enn jeg selv vil)

Jeg ville enten ikke svart, eller bare svart OK uten punktum eller utropstegn eller noe..

Igrunnen heller jeg mot å ikke svare! Da formidler du best at du ikke vil ha kontakt, trenger ikke vente på svar (som man uansett gjør) etc,,

Lei meg for at du ikke har det så bra. Stå på!

Skrevet

Problemet er jo at jeg innerst inne vil ha kontakt.

Vil at ting skal være bra.

Men han har fortsatt for mye følelser for en annen (tidligere sambo), trengte tid- mens jeg trengte han. Derfor måtte jeg avslutte. Kan ikke leve på "vent" mens han finner igjen selg selv.

Usj.....

Har ikke svart enda (og han er vant til at jeg er veldig kjapp med svar), klarer ikke bestemme meg.

Skrevet

Syns du bare skal la ham bli usikker og ikke svare på den meldingen.

Du sier du vil ha kontakt, men han gir seg ikke med denne ene meldingen om han også vil dette. Da vil han også forstå at han har gått forlangt, og at han står i fare for å miste deg. Ergo du får frem jaktinstinktet hans, om det er det du ønsker

Skrevet

Kjenner mest på det å ikke svare nå.

Bruddet skjedde i helgen, og etter det er det han som har tatt kontakt.

Først etter nesten et døgn- for å spørre hvordan det gikk med meg. Den "sms"samtalen som fulgte da er den jeg viser til i startinnlegget- som startet bra- men endte med at han sa ting han burde holde seg for god til.

Og nå fikk jeg altså unnskyldningen.

Tror jeg skal være sterk- ikke svare i det heletatt.

Som jeg sier over vil jeg jo at det med tid og stunder skal bli oss- ordentlig. Men da må jeg vite- han må vise meg- at jeg kan være helt sikker og trygg på han og at han vil ha meg. Mulig jeg er barnslig- men han vet at jeg er villig til å gi alt. Da må han vise meg det samme.

Skrevet

Jeg hadde skrevet ok. Rett og slett så han visste meldingen kom frem.

Skrevet

"Greit, men jeg har bestemt meg for at jeg ikke vil ha noe kontakt på en tid framover, er vi enige der?" Få et svar og så ikke svar der. Får du ikke svar på 2-3 dager så er det sikkert "ok" for ham også.

Da har du ihvertfall "rensket luften" mellom dere, du har godtatt at han har sagt unnskyld, men du endrer ikke mening. Skriv gjerne at verken fornærmelser eller unnskyldning har gjort noe fra eller til. Så vet han ihvertfall det, om det stemmer for deg.

Om du da finner ut utover på nyåret at du vil ta kontakt, så sitter han ikke med sure miner for at du ikke godtok unnskyldningen. Så slipper dere å starte på den krangelen der, og da blir det jo ihvertfall ikke noe ny start.

Gjest Gjest_issy_*
Skrevet

Ikke svar.

Hvorfor skal han sende melding "hvordan går det?" "Joda, det går ganske dritt med meg siden du ikke vil ha meg":. alså.. det er jo som å strø salt i såret...

ikke svar. Så kan han sitte der å ikke vite hva som skjer og hva du tenker, fordi det har han sannsynligvis visst frem til nå. La han kose seg med tankene om hva du tenker og hvordan det går....

Ikke svar..

Skrevet

Jeg tror jeg også ikke ville ha svart. Selvom det kanskje frister. La han vente. Hvis han vil ha svar, så får han ta kontakt igjen.

Skrevet

Bare sitt i hulen din, der passer du best. Kvinner er generelt sett ikke gode i toppen, straffer med taushet. Kjøp deg en hund.

Skrevet

Det er vel bedre med taushet, enn å slenge dritt!

Forslag til svar:

* (ikke svar)

* ok

* javel

Skrevet

Er ikke dette den mannen du har kastet bort et år sammen med? Som fortsatt vil ha tilbake sin fraskilte kone?

Hvorfor i all verden skal du svare han?

Skipp fyren og finn en som har følelser for deg.

Du vet man kan elske en fyr ihjel uten å få noe tilbake!!

Skrevet
"Greit, men jeg har bestemt meg for at jeg ikke vil ha noe kontakt på en tid framover, er vi enige der?" Få et svar og så ikke svar der. Får du ikke svar på 2-3 dager så er det sikkert "ok" for ham også.

Da har du ihvertfall "rensket luften" mellom dere, du har godtatt at han har sagt unnskyld, men du endrer ikke mening. Skriv gjerne at verken fornærmelser eller unnskyldning har gjort noe fra eller til. Så vet han ihvertfall det, om det stemmer for deg.

Om du da finner ut utover på nyåret at du vil ta kontakt, så sitter han ikke med sure miner for at du ikke godtok unnskyldningen. Så slipper dere å starte på den krangelen der, og da blir det jo ihvertfall ikke noe ny start.

underskriver denne :skravle:

Gjest Gjest_mette_*
Skrevet

Jeg ville ha svart "unnskyldning ok" fordi du gir han en bekreftelse på at du har mottat meldingen og tatt til deg det han sier (om noe av det han sa var riktig da, bare måten han sa det på som var feil). Det er jo bra at han innser at han har vært urimlig og sier unnskyld for det er det ikke alle som gjør og det viser at han bryr seg om deg. Etter den meld ville jeg ikke sendt noen fler meldinger til han, men ventet til han sendte melding til deg og da svare kort og greit, ikke grinete/bitter, men høflig. Er det ikke slik at en må legge ut litt åte for at jaktinstinktet skal vekkes da??? Skjønner godt det er mange føleser inne i bildet her, men kanskje han bare trenger litt lufterom så skal du se at det ordner seg. Og det ordner seg alltids for snille jenter!! Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...