Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Jeg er faktisk enig med mange av dem som hevder at Donald Duck er både kåt og persvers. En and uten bukser som riser mange små nevøer på rompa er pedofili i høyeste grad. Dette må vi stoppe. Forslag, brenn alle Donald bladene dere kommer over. BRENN dem før de kan påvirke barn i feil retning. Det burde da mye heller være både sunnere og mer lærerikt at barn får lese de hellige skrifter. Donald Duck er bygget på feil verdier. La oss ta personene en for en og vurdere dem : Donald - Dårlig forbilde for oppdragelse med sin gammeldagse juling Dolly - Rundbrenner Guffen - Kan gi inntrykk til barn at det ikke lønner seg å jobbe Onkel Skrue- Er typisk for samtida. Kapitalistisk og egoistisk Anton - Playboy og lykkejeger-janteloven Langbein - Mobbeoffer B.gjengen- Hvorfor blir de ofte sympatisk fremstilt ? Faresignal for unge påvirkelige mennesker. Kort sagt de fleste i et Donald blad som kan virke uskyldige er egentlig elendige forbilder for barn. Bortsett fra bestemor Duck som det lyser god gammeldags kristen godhet av. Nei, brenn bladene. I skriftene kan barna finne sine rollemodeller.
rugrat Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Ferdig med juleforberedelsene og kjeder deg littegrann, kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Jeg er faktisk enig med mange av dem som hevder at Donald Duck er både kåt og persvers. En and uten bukser som riser mange små nevøer på rompa er pedofili i høyeste grad. Dette må vi stoppe. Forslag, brenn alle Donald bladene dere kommer over. BRENN dem før de kan påvirke barn i feil retning. Det burde da mye heller være både sunnere og mer lærerikt at barn får lese de hellige skrifter. Donald Duck er bygget på feil verdier. La oss ta personene en for en og vurdere dem : Donald - Dårlig forbilde for oppdragelse med sin gammeldagse juling Dolly - Rundbrenner Guffen - Kan gi inntrykk til barn at det ikke lønner seg å jobbe Onkel Skrue- Er typisk for samtida. Kapitalistisk og egoistisk Anton - Playboy og lykkejeger-janteloven Langbein - Mobbeoffer B.gjengen- Hvorfor blir de ofte sympatisk fremstilt ? Faresignal for unge påvirkelige mennesker. Kort sagt de fleste i et Donald blad som kan virke uskyldige er egentlig elendige forbilder for barn. Bortsett fra bestemor Duck som det lyser god gammeldags kristen godhet av. Nei, brenn bladene. I skriftene kan barna finne sine rollemodeller. god ide. så kan vi utrydde alle mennesker som ikke er som bestemor-duck i samme slengen. Da blir det en flott jul i år !
FrizzleSizzle Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Dessuten må det være utrolig mange uegnede foreldre i Andeby, siden alle barn blir tatt hånd om av onkler og tanter.
Gjest Cederic Rueben Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Dessuten må det være utrolig mange uegnede foreldre i Andeby, siden alle barn blir tatt hånd om av onkler og tanter. Jeg tror ikke foreldre eksisterer i Andeby. Barneverne må ha mye å gjøre i fantasibyen Andeby
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Å HEEE-REEE-GUUUD sier jeg bare... Dagens lattis
Kamikatze Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 Vi sliter med å akseptere lommemannen som bare har hull i lomma (lykken har hull i lomma, brummer Anne Grethe Preus), mens vi heier på denne perverse blotteren Donald, som stadig er ute og vifter med haledusken sin? Finns det ikke rettferdighet igjen i denne verden? Finns der ingen moral mer?
The Kitten Skrevet 18. desember 2008 #10 Skrevet 18. desember 2008 Jeg er faktisk enig med mange av dem som hevder at Donald Duck er både kåt og persvers. En and uten bukser som riser mange små nevøer på rompa er pedofili i høyeste grad. Dette må vi stoppe. Forslag, brenn alle Donald bladene dere kommer over. BRENN dem før de kan påvirke barn i feil retning. Det burde da mye heller være både sunnere og mer lærerikt at barn får lese de hellige skrifter. Donald Duck er bygget på feil verdier. La oss ta personene en for en og vurdere dem : Donald - Dårlig forbilde for oppdragelse med sin gammeldagse juling Dolly - Rundbrenner Guffen - Kan gi inntrykk til barn at det ikke lønner seg å jobbe Onkel Skrue- Er typisk for samtida. Kapitalistisk og egoistisk Anton - Playboy og lykkejeger-janteloven Langbein - Mobbeoffer B.gjengen- Hvorfor blir de ofte sympatisk fremstilt ? Faresignal for unge påvirkelige mennesker. Kort sagt de fleste i et Donald blad som kan virke uskyldige er egentlig elendige forbilder for barn. Bortsett fra bestemor Duck som det lyser god gammeldags kristen godhet av. Nei, brenn bladene. I skriftene kan barna finne sine rollemodeller.
Christal Skrevet 18. desember 2008 #11 Skrevet 18. desember 2008 (endret) :slåss: og GOD JUL ALLE SAMMEN! Endret 18. desember 2008 av Christal
Whitechick Skrevet 18. desember 2008 #12 Skrevet 18. desember 2008 Ja HUFF OG HUFF! For ikke å snakke om the simpsons også! NEI OG NEI! ALLE tegneserier utenom de skikkelig barnevennelige der vi snakker babyspråk bør abselutt være forbudt! BARN MÅ SKJERMES MEST MULIG! haha ;D dette er en morsom tråd! ;D
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #13 Skrevet 18. desember 2008 Dessuten må det være utrolig mange uegnede foreldre i Andeby, siden alle barn blir tatt hånd om av onkler og tanter. Det finnes ingen foreldre i Andeby fordi at for å bli foreldre må man ha sex og ingen i Andeby har sex. Et lite forsøk fra serieskaperne på å få inn litt moral i serien.
Kamikatze Skrevet 18. desember 2008 #14 Skrevet 18. desember 2008 [...] ALLE tegneserier utenom de skikkelig barnevennelige der vi snakker babyspråk bør abselutt være forbudt! [...] Å hva tror DU de mener med "Tinky Whinkey"?!
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #15 Skrevet 18. desember 2008 Jeg er nå heller for å brenne bibelen og andre hellige skrifter, jeg. Maken til Harry Potter-hysteri skal man lete lenge etter...
Kamikatze Skrevet 18. desember 2008 #16 Skrevet 18. desember 2008 [...] Potter[...] Dofetishisme - I rest my case!
Blåbæret Skrevet 19. desember 2008 #20 Skrevet 19. desember 2008 ja jøss, er jo rart det har blitt folk av meg så mye Donal Duck som jeg leste da jeg var barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå