Gå til innhold

Donald Duck er bygget på feil prinsipper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er faktisk enig med mange av dem som hevder at Donald Duck er både kåt og persvers. En and uten bukser som riser mange små nevøer på rompa er pedofili i høyeste grad. Dette må vi stoppe. Forslag, brenn alle Donald bladene dere kommer over. BRENN dem før de kan påvirke barn i feil retning.

Det burde da mye heller være både sunnere og mer lærerikt at barn får lese de hellige skrifter. Donald Duck er bygget på feil verdier. La oss ta personene en for en og vurdere dem :

Donald - Dårlig forbilde for oppdragelse med sin gammeldagse juling

Dolly - Rundbrenner

Guffen - Kan gi inntrykk til barn at det ikke lønner seg å jobbe

Onkel Skrue- Er typisk for samtida. Kapitalistisk og egoistisk

Anton - Playboy og lykkejeger-janteloven

Langbein - Mobbeoffer

B.gjengen- Hvorfor blir de ofte sympatisk fremstilt ? Faresignal for unge påvirkelige mennesker.

Kort sagt de fleste i et Donald blad som kan virke uskyldige er egentlig elendige forbilder for barn. Bortsett fra bestemor Duck som det lyser god gammeldags kristen godhet av.

Nei, brenn bladene. I skriftene kan barna finne sine rollemodeller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ferdig med juleforberedelsene og kjeder deg littegrann, kanskje? :ler:

Skrevet
Jeg er faktisk enig med mange av dem som hevder at Donald Duck er både kåt og persvers. En and uten bukser som riser mange små nevøer på rompa er pedofili i høyeste grad. Dette må vi stoppe. Forslag, brenn alle Donald bladene dere kommer over. BRENN dem før de kan påvirke barn i feil retning.

Det burde da mye heller være både sunnere og mer lærerikt at barn får lese de hellige skrifter. Donald Duck er bygget på feil verdier. La oss ta personene en for en og vurdere dem :

Dolly - Rundbrenner

Langbein - Mobbeoffer

B.gjengen- Hvorfor blir de ofte sympatisk fremstilt ? Faresignal for unge påvirkelige mennesker.

Kort sagt de fleste i et Donald blad som kan virke uskyldige er egentlig elendige forbilder for barn. Bortsett fra bestemor Duck som det lyser god gammeldags kristen godhet av.

god ide. så kan vi utrydde alle mennesker som ikke er som bestemor-duck i samme slengen. Da blir det en flott jul i år !

Skrevet

Dessuten må det være utrolig mange uegnede foreldre i Andeby, siden alle barn blir tatt hånd om av onkler og tanter.

Gjest Cederic Rueben
Skrevet
Dessuten må det være utrolig mange uegnede foreldre i Andeby, siden alle barn blir tatt hånd om av onkler og tanter.

Jeg tror ikke foreldre eksisterer i Andeby. Barneverne må ha mye å gjøre i fantasibyen Andeby

Skrevet

Å HEEE-REEE-GUUUD sier jeg bare... Dagens lattis :legrine:

Skrevet

Vi sliter med å akseptere lommemannen som bare har hull i lomma (lykken har hull i lomma, brummer Anne Grethe Preus), mens vi heier på denne perverse blotteren Donald, som stadig er ute og vifter med haledusken sin? Finns det ikke rettferdighet igjen i denne verden? Finns der ingen moral mer?

Skrevet

Dolly - Rundbrenner

Langbein - Mobbeoffer

:hoho:

Skrevet (endret)

:slåss:

:skratte:

og GOD JUL ALLE SAMMEN!

Endret av Christal
Skrevet

Ja HUFF OG HUFF! For ikke å snakke om the simpsons også! NEI OG NEI! ALLE tegneserier utenom de skikkelig barnevennelige der vi snakker babyspråk bør abselutt være forbudt! BARN MÅ SKJERMES MEST MULIG! haha ;D

dette er en morsom tråd! ;D

Skrevet

Det finnes ingen foreldre i Andeby fordi at for å bli foreldre må man ha sex og ingen i Andeby har sex. Et lite forsøk fra serieskaperne på å få inn litt moral i serien. ;)

Skrevet
[...] ALLE tegneserier utenom de skikkelig barnevennelige der vi snakker babyspråk bør abselutt være forbudt! [...]

Å hva tror DU de mener med "Tinky Whinkey"?! :rolleyes:

Skrevet

Jeg er nå heller for å brenne bibelen og andre hellige skrifter, jeg. Maken til Harry Potter-hysteri skal man lete lenge etter...

Skrevet
[...] Potter[...]

Dofetishisme - I rest my case! :opplyser:

Skrevet

ja jøss, er jo rart det har blitt folk av meg så mye Donal Duck som jeg leste da jeg var barn :sjokkert:

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...