Gå til innhold

Typen vil ikke bli sugd

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

han føler seg dum sier han, noe som passer utrolig bra for meg, siden jeg har skrekken for dette etter å ha "raspet" opp eksen med et lite tann-uhell. Nei og nei dere livet er herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han bare har hørt om den episoden og egentlig er livredd for tennene dine? :hoho:

Neida! Så bra at du har funnet en som vil det samme som deg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra for dere!! :D

...men Gud så mye deilig han går glipp av som ikke lar seg bli sugd.. Og hva DU går glipp av som ikke får suge! Det er jo en av de største nytelsene som er.... (synes jeg da) :wink:

Godt vi er forskjellige... :sjarmor:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Som sagt, så føler han seg dum med å bare ligge der, for han er mest ute etter å GI orgasmer... kosekosen min, er han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lumbajack
Så bra for dere!! :D

...men Gud så mye deilig han går glipp av som ikke lar seg bli sugd.. Og hva DU går glipp av som ikke får suge! Det er jo en av de største nytelsene som er.... (synes jeg da) :wink:

Godt vi er forskjellige... :sjarmor:

Lillian

si meg, er du en mann? hvordan kan du da vite at det er deilig å bli sugd?

Du antar at oralsex er like godt for menn som for kvinner. det er ikke sant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei, jeg er ikke mann. Jeg kan ikke vite konkret om det er deilig å bli sugd, men jeg har jo sett reaksjoner hos de jeg har sugd.... :wink: Og jeg synes det er deilig å suge..... :sjarmor:

Oralsex er sikkert ikke like deilig for kvinner som for menn, det er ikke like deilig for hver enkelt kvinne heller. Jeg er ikke så glad i å bli slikket selv, jeg. :blunke:

Forsto du litt bedre hva jeg mente nå? Jeg uttrykte meg visst litt feil..... :lol:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis du ikke liker å bli slikket, får ikke du særlig mye ut av samleie antar jeg! oralsex er det beste for kvinner. stakkars deg... faker du orgasmene dine? har du prøvd jentesex?

forresten stemmer det han sier... forsking viser at menn ikke liker oralsex like mye som kvinner.

Joda, jeg får mye ut av samleie, du trenger ikke bekymre deg for meg! :wink: (Regner med at det var ment som en spydighet siden jeg skrev i første innlegget at de gikk glipp av noe)

Oralsex er ikke det beste for ALLE kvinner, skjønner du. Det er ikke det beste for meg :blunke:

Nei, jeg faker ikke orgasmene mine. Ja, jeg har prøvd jentesex. Frister ikke til gjentagelse.

jeg sa at menn ikke liker det så godt som kvinner, ikke omvendt... men det var vel det du mente...

greit det. det varierer med individet. det kan likevel være greit å merke seg at mange menn overdriver sine reaksjoner for at jenta ikke skal bli skuffet eller lei seg.

Ooops, my mistake. Jeg skrev feil. Jeg mente selvfølgelig omvendt :lol:

Selvsagt overdriver mange menn sine reaksjoner, mange kvinner gjør det samme. Men jeg velger å leve i troen på at de jeg har sugd (det er forresten ikke mange) virkelig likte det, ellers hadde de sannsnyligvis ikke tryglet om mer.... :sjarmor: Iallfall ikke når jeg ikke sa noe om hvor godt jeg likte å suge..

Tråden sporer visst av her.. Vil du ta diskusjonen videre eller føler du deg ferdig med den? Hvis du vil diskutere videre er det fint om vi kan ta den inne på Personlige meldinger, så vi ikke ødelegger denne tråden helt.

Lillian - lever i troen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1

hvis du ikke liker å bli slikket, får ikke du særlig mye ut av samleie antar jeg! oralsex er det beste for kvinner. stakkars deg... faker du orgasmene dine? har du prøvd jentesex?

:ler::ler:

Morsomt, og litt irriterende hvordan enkelte (særlig kvinner) stadig påberoper seg å vite hvordan tingene er. Hvordan de mener å ha svaret på vegne av alle andre kvinner.

Stine 38: Nå er ikke jeg i den gruppen som ikke liker oralsex - jeg elsker det, hvis mannen vet hva han driver med og oppfatter signalene mine riktig. Men det er ikke bare oralsex som virker, vet du. Jeg kan få orgasmer ved vanlig samleie også faktisk, ikke noe problem det. Ved stimulering av brystvortene også faktisk. Joda, mulighetene for nytelse er mange. Du må ikke komme her og mene at jentesex er det eneste saliggjørende. Kanskje for deg, og sikkert for alle andre lesber også, men vi er flere vi som er hetero vet du, og jeg tror ikke vi lider under legningen vår....

ikke alle sammen.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...