Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når starter jula for deg?

Når jeg setter meg ned for å spise julemiddag, da er det virkelig jul. Også er jeg avhengig av julemusikk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi får opp juletreet.

Skrevet

Det blir jul for meg lille julaften på kvelden, mens jeg steker ribbe og hører/ ser på Grevinnen og hovmesteren og mannen pynter juletreet.. før det er det advent, koselig det også, men ikke det samme....

Gjest AnneShirley
Skrevet (endret)

23. desember- på kvelden når treet er pyntet og forberedelsesdelen er over.

Endret av AnneShirley
Skrevet

Vanligvis når vi har pynta juletreet men siden vi ikke skal ha det i år så blir det nok ikke jul før julaften og vi ser på alle julefilmene på tv..

Skrevet

Skikkelig, skikkelig jul blir det ikke før på julaften med "3 nøtter til askepott", grøt og julemiddag.

Men jeg har hatt ganske god julestemning nesten hele desember i år. Julekort, juletre, pepperkaker, gløgg, julehandel, julepynting, julegaver, alt gir meg julestemning :)

Skrevet
23. desember- på kvelden når treet er pyntet og forberedelsesdelen er over.

Samme her!

Skrevet

Når juletreet blir pyntet lille juleaften, da kommer virkelig julestemningen sigende innover meg.

Skrevet

Når juletreet er pynta 23. Desember og jeg har nyvaskede gulv, ryddig hus og ser grevinnen og hvomestern på tv og drikker gløgg. Da er det jul! Og ikke før!

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg syntes ikke det blir jul lenger jeg, dessverre. Etter at jeg er blitt voksen har jeg ikke noe særlig forhold til jula, selv om vi feirer slik som de fleste andre... Gleder meg ikke noe spesielt til maten heller. Er ikke så glad i svinekjøtt og poteter.

Skrevet

Jeg jobber på julaften, så det blir ikke jul før jeg setter meg ned med grøten sammen med familien. DA er det jul :)

Skrevet

Når julen ringes inn 24. desember kl 17. Uansett om jeg er på jobb eller hjemme.

Skrevet

Får den gode stemningen på lillejulaften når alt er ferdig, og huset skinner ;) Men for meg starter jula på julaften, med deilig julemiddag i 5-tiden når julen ringes inn :)

Skrevet

For meg er det jul på kvelden på lillejulaften. Ofte er det da jeg endelig setter meg ned etter at alle pakker er klare, vasking er unnagjort og treet er pyntet. Da kan julen begynne.

Gjest kaffedama
Skrevet

Lille julaften kveld, ja. Når roen senker seg og treet er pyntet.

Er usikker på hvordan det blir i år, svigers er alltid seint ute... :fnise:

The Real Groups jule-CD og stearinlys hjelper også godt på stemningen.

Skrevet

I år blir det nok på julaften om morgenen, når jeg kommer inn døren etter 6 netter på jobb, og vet at jeg ikke skal på jobb før 1 nyttårsdag om kvelden. DA kan jeg slappe av.

Skrevet

For meg blir det jul når leiligheten er ferdig vasket, treet er ferdig pyntet, og vi ser på kvelden før kvelden på tv.

Og så er det utrolig koselig å komme opp på julaften å se den fine grana stå i stua, og det lukter ordentlig jul i huset. :)

Ååh som jeg gleder meg.

Skrevet

Begynte på juleferien i går da jeg kom hjemm fra jobb, badet og fikk på en kjole.

Ferdig pyntet, bare juletreet igjen og det komer på plass mandag.

Men julen starter vel julaften kl 17.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...