Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Jeg skal kjøpe meg bærbar pc, og lurer på om noen har gode erfaringer og kan anbefale en. Den skal erstatte den stasjonære, da jeg er lei av å ha den stående fremme i stua. Bruker pc'n mest til å surfe på nettet, bildebehandling og laste ned musikk og filmer...
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Kan anbefalle HP Compaq 8510w med ekstra minne. Den har HDMI ingang genialt hvis du har HDMI på TV. Er veldig fornøyd med min, fungerer utmerket til regigering av video, biledbahandlig ect. Bruker å koble den opp på TV'n og surfe, se film og bilder.
feuerstein Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Du skal ikke bære den med deg et stykke daglig? Det er nokså stor forskjell på hva slags bærbar man bør handle hvis man faktisk skal ha den i sekken hver eneste dag, bruke den på batteri og ellers det som var den opprinnelige tanken for bærbare pcer, versus å ha en mer eller mindre stillestående maskin som er lett å rydde bort, men ellers brukes likt en stasjonær pc.
Gjest TS Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Du skal ikke bære den med deg et stykke daglig? Det er nokså stor forskjell på hva slags bærbar man bør handle hvis man faktisk skal ha den i sekken hver eneste dag, bruke den på batteri og ellers det som var den opprinnelige tanken for bærbare pcer, versus å ha en mer eller mindre stillestående maskin som er lett å rydde bort, men ellers brukes likt en stasjonær pc. Ja, det kommer jo veldig ann på hva den skal brukes til, mht. hva som kan anbefales:) I mitt tilfelle kommer jeg ikke til å bære den med meg. Ønsker en maskin som er stillegående og lett å rydde bort:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå