Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har en del ting jeg kjenner på fra kroppen min som virkelig forvirrer meg.

For det første er jeg så kvalm. Jeg er så innmari kvalm dere aner ikke. Det renner vann i munnen hele tiden og jeg kaster endel opp.

Det er som om kvalmen er værst når magesekken er tom. Det er da jeg trenger å spise, men det er ikke så lett fordi det er da jeg har minst lyst på mat. Jeg tvinger nå i meg det likevel og det pleier å hjelpe.

De 2 siste døgnene har kvalmen vært ekstrem. Kastet opp for noen timer siden og kvalmen lettet men nå er den der igjen og jeg ligger her og det bare renne vann i munnen min. Usj.

Så er det smertene fra livmoren min. Det er de værste menssmertene noensinne. Det kramper og det gjør veldig vondt. Som om det vris rundt der nede. Jeg hadde EL på lørdag.

Jeg pleier å ha mye ubehag etter EL frem til mens, men ikke kvalmen.

Jeg pleier også å ha mye utflod på denne tiden. Jeg hadde sånn EL seigt utfold, men så ble det helt tørt. Men i dag så kom det noe seigt greier. Jeg bare kjendte renningen. Da jeg var på do så jeg en litt brunere flekk. Er det ikke spotting det er? Jeg har aldri hatt brun utflod før.

Jeg venter mens 27. desember.

Det er slik at jeg håper virkelig jeg er gravid, men jeg bare tror jeg blir skuffet, men hva med alt jeg kjenner i kroppen? Det er bar ikke normalt.

Men er det ikke litt tidlig å bli kvalm nå? Jeg trodde den kom etter hvert.

Lurer litt på om jeg bare håper så mye at kroppen min bare lurer meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du hadde el på lørdag så er det nok gjerne litt i tidligste laget å merke symptomer på graviditet 4-5dager senere.

Men at du kaster opp og har sånne smerter som du har høres da ikke bra ut. Du har ikke vurdert å høre med legen din om dette er som det skal være?

Skrevet (endret)

Kvalmen din har nok ikke så mye sammenheng med et evt. svangerskap så tidlig.. Men det er sant som du sier at man kan få allslags symptomer av å gå å håpe, og vente på symptomer.. Jeg har hatt dem alle sammen :sjenert:

Høres ikke bra ut når du beskriver at det kjennes ut som livmoren vrenges da , uff..

Man kan ha ganske vondt i forbindelse med eggløsning, og noen kjenner festesmerter, men ikke i den grad du beskriver her (tror jeg).. Alle er forskjellige..

Noen har såkalt festeblødning, men etter det jeg har hørt er det mer en liten rosa blødning, og ikke brun.. Har aldri hatt det selv..

Du ble vel ikke så mye klokere av dette..

Ang. kvalmen og magekrampene.. Er du sikker på at krampene kommer fra livmoren ? Oppkast og magekramper tyder jo litt på omgangssyke også :sjenert:

Ellers.. Lykke til !!!

edit: Må også si meg enig med Strix her. Dersom det er kramper i livmoren, og dette ikke gir seg bør du høre med legen din..

Endret av ^^Sunny^^
Skrevet

Jeg har en myom i livmorhalsen. Det er en liten mulighet den har litt av skylden.

Jeg får vente å se om TR kommer:-)

Skrevet
Jeg har en myom i livmorhalsen. Det er en liten mulighet den har litt av skylden.

Jeg får vente å se om TR kommer:-)

Sånn å forstå.. Det kan gi smerter ja.. :klemmer:

Gjest ¤bella¤
Skrevet

OM du hadde EL på lørdag kan nok ikke graviditet forklare kvalmen din, men det går jo omgangsyken nå da. Kan skje du har fått det?

Skrevet
OM du hadde EL på lørdag kan nok ikke graviditet forklare kvalmen din, men det går jo omgangsyken nå da. Kan skje du har fått det?

Kan godt være for jeg var ikke kvalm da jeg våknet i dag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...