Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Nei?? Hvorfor ikke? :S Snakk med legen du istedenfor Ä spÞrre ukjente om medisinske rÄd.
Pjukset Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Nei?? Hvorfor ikke? :S Noen medisiner kan ikke blandes, om Forte og Atarax er blandt dem vet ikke jeg, og jeg syns ikke du bÞr blande dem fÞr du har tatt en prat med lege. Hvis du er desperat etter svar Nà sÄ foreslÄr jeg at du heller ringer ned pÄ legevakten og hÞrer med dem.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Litt sent. Har allerede blandet dem. Hva kan skje da?
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Litt sent. Har allerede blandet dem. Hva kan skje da? Hvorfor spÞr du pÄ den mÄten? Lager en trÄd om det og sÄ har du allerede tatt dem? DU har vel fÄtt utskrevet medisinen av fastlegen din og da mÄ jo h*n ha sagt noe?
Gjest amu Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 Litt sent. Har allerede blandet dem. Hva kan skje da? Man bÞr alltid lese pÄ pakningsvedlegget eller hÞre med lege fÞr man blander medisiner. Bruker selv P.F og vet at dette kan forsterke eller endre virkninger av enkelte andre medisiner. Ring pÄ legevakta og hÞr du.
Pjukset Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 Litt sent. Har allerede blandet dem. Hva kan skje da? Kan du ikke bare ringe ned pÄ legevakten og hÞre? Vi er ikke leger og kan ikke gi deg noe svar.
Gjest ts Skrevet 18. desember 2008 #10 Skrevet 18. desember 2008 Leste pÄ Felleskatalogen, og det sto ingenting der om at de ikke kan blandes.
Gjest Pascale Skrevet 18. desember 2008 #11 Skrevet 18. desember 2008 Leste pÄ Felleskatalogen, og det sto ingenting der om at de ikke kan blandes. Nehei, men det stÄr at: RÄdfÞr deg med lege eller apotek dersom du bruker eller nylig har brukt andre legemidler, dette gjelder ogsÄ reseptfrie legemidler. Atarax kan endre virkningen av enkelte andre legemidler, som barbiturater, narkotiske stoffer og enkelte smertestillende midler.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #12 Skrevet 18. desember 2008 Atarax er vel bare et antihistamin brukt mot allergi, sÄ er nok ikke sÄ farlig Ä blande med en eller to stk paralgin forte. Muligens blir du noe trÞtt, men da er det bare Ä gÄ og legge seg.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #13 Skrevet 18. desember 2008 Jeg pleier Ä ringe til apoteket nÄr jeg er usikker pÄ om jeg kan blande medisiner. Dei har god kunnskap om slikt, og sikker litt lettere Ä fÄ kontakt med enn legevakten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ