Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som vet om nettbutikker hvor en kan finne hud- og hårprodukter litt billigere enn det som er i butikkene? Tenker da på Redken og andre litt dyre produkter f.eks.. :) Helst norske sider, men det er ikke såå nøye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen her som vet om nettbutikker hvor en kan finne hud- og hårprodukter litt billigere enn det som er i butikkene? Tenker da på Redken og andre litt dyre produkter f.eks.. :) Helst norske sider, men det er ikke såå nøye.

Vet desverre ikke om noen norske sider. Har ikke bestilt derfra selv, men har hørt og lest at Strawberrynet og LookFantastic skal være bra steder å bestille fra :)

Skrevet

Jeg kjenner heller ingen norske sider,

men har brukt disse sidene selv:

lookfantastic.com

cheapsmells.com

feelunique.com

strawberrynet.com

Er meget fornøyd med alle sammen.

Strawberrynet og feelunique sender fraktfritt.

cheapsmells er oftest billigst, men frakt kommer i tillegg.

lookfantastic har ofte et større utvalg

Vær obs på å ikke bestille for mer enn 200kr, så slipper du moms/tollgebyr. Bestill heller flere ganger.

Vær også obs på aerosoler og parfymer. Strawberrynet tar frakt for dette. Lookfantastic sender dette med båt, og det tar da ekstra lang tid før det kommer. Feelunique og cheapsmells sender ikke dette til norge.

Skrevet

Nokon som veit kvar eg kan kjøpe Dermalogica Special Cleansing Gel til under 200 kroner?

Skrevet

dette er faktisk en veldig bra nettbutikk synes jeg, hadde helt glemt denne på en stund nå:

http://www.shopping4net.com/no

Hvis man bestiller over NOK 200 betaler man bare 39 inkl frakt, dvs at avsender betaler mva-omkostningene.

Skrevet

Ellers er det lurt å sjekka pris og frakt på ebay. billegast frakt frå ebay UK.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...