Gå til innhold

Julegavetips til snart foreldre?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Min bror med kone blir foreldre rett over jul og har sagt at de ønsker seg ting til bruk med barnet. Har noen forslag til gave, innenfor 200-400 kr? Helst en nyttegjenstand, i stedet for leke eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på hvor nyttig du vil det skal være. Nyttige ting har en tendens til å virke litt kjedelige...

Jeg kan nevne to ting som jeg ønsker meg (venter barn nå):

- sete til å ha i badekar/balje, så det er lettere å bade babyen

- Tummytub (jeg vet ikke om det virker så godt som de lover, men det ser helt fantastisk ut.

Tror disse koster ca 150-300 kr.

Dette er ting som de fleste kanskje ikke velger å kjøpe før babyen kommer, men som jeg har hørt mange skryte av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær får de vel ikke nok av med det første? :) Trenger jo ikke å kjøpe i de minste størrelsene, så har de når babyen blir litt større også, de vokser jo så fort.

Saueskinnspledd(?)... Ammepute? :vetikke: Uff, kommer ikke på mer, beklager :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk jeg vil anbefale annerledes enn Miam: litt større klær får man gjerne av "alle" når babyen kommer, men de små størrelsene (og da gjerne ull) må man ha klar før fødselen. Så det kunne kanskje være noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble en slik gjenstand som verner barnehender mot varme kokeplater. En liten vegg man setter lengst frem på benken, hvis dere skjønner.

Takk for alle tips likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...