Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Er det noen av KG-brukerne som har lest Skinny Bitch-bøkene? Har hørt at de forfekter et vegansk kosthold, medfører dette riktighet?
Gjest Caya Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har ikke lest den, men jeg vet at det stemmer at den forfekter et vegansk kosthold.
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Skinny bitch handler om å bli veganere, men samtidig er det skrevet på en veldig overbevisende måte. selv var jeg mer eller mindre semivegetarianer (spise kylling og fisk og melkeprodukter), men etter å ha lest den har jeg kuttet ut ALL kylling og melkeprodukter. jeg trodde kylling var bra, men det viser seg at det er verre enn kjøtt! det handler ikke bare om hvor synd det er på dyrene som må dø, men også hvordan det ikke er forsvarlig å spise kjøtt med tanke på miljøet og ikke minst med tanke på ALL dritten de kjører i dyrene: hormoner, antibiotika etc. som deretter går direkte i våre kropper. jeg anbefaler alle å lese skinny bitch - ikke nødvendigvis for at vi alle skal bli veganere, men mer fordi dersom man er opplyst om hva som faktisk befinner seg i maten vi spiser, kan vi bli mer kritiske forbrukere og dermed kreve bedre kvalitet på maten! SKINNY BITCH ER EN SUPER BOK! (det skader vel heller ikke å nevne at jeg gikk drastisk ned i vekt uten å sulte kun ved å følge planen...? )
mbi002 Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Jeg har bestilt den første boken på Amazon i dag, gleder meg til å få den..
Gjest Wrangler Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Gjest_Anna: Kylling ER kjøtt. Men ja, mye kjøtt er ikke bra for kropp eller miljø! Men veganer? neeei... Men kutte ned, JA! Kylling og spesielt gris inneholder mye ulumskheter, de skiller nemlig ikke så godt medisiner, hormonbehandling, etc. som en del andre dyr. Økologisk kjøtt er flott da! Alt med måte er min greie da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå