Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at det sikkert er mange tråder om leveringstider på nettbutikker, men lager en ny tråd likevel. Når jeg har bestilt fra lookfantastic.com tidligere, har pakken kommet iløpet av noen dager, aldri mer enn en uke. Jeg bestilte 4. desember, og har fortsatt ikke fått pakken. Er det vanlig? Kanskje pga julerushet? Og går det an å spore den opp? Er litt grønn på sånne ting :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send de en mail og hør, de har kjempegod og rask kundeservice.

Jeg opplevde å ikke få pakken min i det hele tatt i sommer. De var kjempebehjelpelige og sendte en ny med ekspress post til meg :)

La inn bestilling der 8 desember selv, og har ikke fått pakken min enda heller... Regner med at det tar litt lenger tid nå rett før jul.

Vanligvis har jeg hatt den i løpet av 10 dager ca.

Skrevet
Jeg vet at det sikkert er mange tråder om leveringstider på nettbutikker, men lager en ny tråd likevel. Når jeg har bestilt fra lookfantastic.com tidligere, har pakken kommet iløpet av noen dager, aldri mer enn en uke. Jeg bestilte 4. desember, og har fortsatt ikke fått pakken. Er det vanlig? Kanskje pga julerushet? Og går det an å spore den opp? Er litt grønn på sånne ting :ler:

Søsteren min bestilte derfra 30 november, og fikk pakken i går. Før hun hadde fått sjekket posten i går, sendte hun en mail, og spurte om de hadde sendt den. Fikk svar tilbake om at aerosols ikke kan sendes med fly lenger så det kan ta 4-6 uker. Hun hadde jo bare bestilt shampo og balsam da men...

Skrevet

ahaja, takk for svar! vet jo at lookfantastic er mer seriøse enn andre nettbutikker, men man kan jo aldri være helt sikker=) skal sende en mail til de med det samme tror jeg.

Skrevet

Jeg bestilte også i slutten av november og fikk pakken for 2 dager siden!

Det er ikke holdbart spør du meg.. pakken har blitt stemplet at den ikke kan transporteres via fly. Håper ikke at det betyr at det vil ta så lang tid hver gang pga at den fraktes med båt.. :(

Skrevet
Jeg bestilte også i slutten av november og fikk pakken for 2 dager siden!

Det er ikke holdbart spør du meg.. pakken har blitt stemplet at den ikke kan transporteres via fly. Håper ikke at det betyr at det vil ta så lang tid hver gang pga at den fraktes med båt.. :(

Du bestilte ikke tilfeldigvis ikke hårspray? For det kan ikke sendes via flypost lengre.

Har bestilt hårspray der før jeg, og da måtte jeg vente i godt over en mnd på den.

Skrevet

Bestilte derfra 7. desember. Håper inderlig den kommer før jul, siden det er en julegave...

Gjest AnneShirley
Skrevet

Jeg bestilte 3. desember og fikk pakken den 13. Hadde bare bestilt en gjennstand og dette var ikke hårspray.

Skrevet

Jeg bestilte noe derfra den 2. desember, og det tok to uker før den dukket opp.

Det tar sikkert litt ekstra tid nå om dagen pga. all juleposten.

Skrevet
Jeg bestilte noe derfra den 2. desember, og det tok to uker før den dukket opp.

Det tar sikkert litt ekstra tid nå om dagen pga. all juleposten.

Ikke fått pakkene mine jeg har bestilt for en uke/10 dager siden fra andre sider jeg pleier å få pakken min etter 2-3 dager

Trenger tingene mine nååå :jepp:

Skrevet

Da regner jeg med at det bare er pga julerushet, og ikke at den er forsvunnet=)

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_anne_*
Skrevet

Jeg bestilte også fra lookfantastic, men har enda ikke fått varene.

Bestilte 26.desember.

Er det noen som har opplevd at det tar så lang tid.

Var sikker på at det kom mye raskere når jeg bestilte det.

Gjest Gjest_Fortvilet_*
Skrevet

Jeg bestile pakken min på tirsdag, men etter at den var bestilt fant jeg ut at de ikke sender produktet til utlandet, jeg har sendt de 2 e-poster og har ikke fått svar på noen av de enda :tristbla: . Betalte en del for produktet. Går det ant å få pengene tilbake? og sender LookFantastic ut mailer når produktene er sendt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...