Gjest Gjest_hei_* Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Ville dere foreldre sendt deres 16-17 åring på Hovefestivalen en helg i sommer med venner? Og de reiser alene fra annen kant av landet . Hvorfor, eller hvorfor ikke?
jolie Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Det kommer an på tenåringen. Jeg var på Roskilde sommeren jeg fylte 17. Med kjæresten som også var 17. Vi var vel til å stole på, da. Vi greide oss fint selv og hadde stedssans og sunn fornuft. Men jeg vet jo også hva jeg gjorde som jeg ikke fortalte foreldrene mine
thapara Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 (endret) Jeg ville ikke sendt tenåringen min på roskilde eller hove. Skjønner veldig godt at de vil på festivaler, men dagfestivaler før de fyller atten (Norwegian wood, Quart ol. evt. Hove om de bor i hytte sammen med deg litt utenfor området). Ikke bare for deres egen del, men for alle de andre. 16 åringer i naboteltet ødelegger veldig lett festivalgleden for alle naboene. Endret 18. desember 2008 av thapara
Gjest Purple Haze Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 I sommer var jeg på Hove-festivalen med min 16 år gamle sønn. Vi bodde på campingplass et stykke unna, jeg kjørte han til festivalområdet hver dag, og hentet han på kvelden/natta. Han hadde ikke fått reise alene som 16-åring, ikke på vilkår. Jeg så den festivalcampen på nært hold, og tenkte med skrekk på at han skulle bodd der. Og jeg er ingen hønemor overhodet. Til neste sommer får han reise på Øya-festivalen alene. Da kan han bo hos faren sin i Oslo mens festivalen pågår. Han ønsker å dra til Roskilde, men det blir ikke aktuelt før han er myndig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå