Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du vært sammen med en mann som ikke har penis?

Hvis du hadde truffet en mann og han senere sa at han hadde amputert penis, hvordan hadde du reagert? Hadde du kunne vært sammen med han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, definitivt ikke!

Endret av mrs_bond
Skrevet (endret)

Det er et seriøst spørsmål og jeg er ikke i den situasjonen. Er kun en nysgjerrig mann.

Endret av mrs_bond
Skrevet (endret)

Og ja, hvis jeg skal være i et forhold med en mann, er en penis faktisk en av de viktige tingene :)

Hvis ikke kunne jeg like godt vært sammen med en dame!

Endret av mrs_bond
Skrevet

Alle vet da at kvinner ikke har noen seksualitet. Det er bare de syke og perverse som ikke kunne vært sammen med en pikkløs mann. I gamle dager brant man slike kvinner på bålet.

Skrevet

Kanskje.

Jeg antar det fortsatt vil være mulig for han å ha et godt sexliv på andre måter (prostata, testikler, osv), og jeg selv om jeg stort sett får orgasme ved hjelp av penetrering så kan nå det ordnes med dildoer el.

Men jeg er faktisk ikke sikker på om det hadde fungert i lengden..

Skrevet (endret)

Jo det kunne jeg. Hvorfor ikke?

Det blir det samme som at en mann sier han ikke kan være sammen med ei dame uten pupper.

Og hva om din mann fikk kreft i penis, da ville du ha droppet han nabodama? Ble skikkelig skuffet over at du av alle kan være så overfladisk.

Trådstarter; om du har et slikt problem, så er det ikke riktig å spørre på et slikt forum, her fins det for det meste mange overfladiske kvinner, som ikke har andre interesser enn å bedrive den på forumet. Dette inkludert meg selv.

Treffer man en mann som forteller at han ikke har penis, ja så kan vel dette overvinnes. Jeg mener vel heller at jeg ikke ville ha vært sammen med en mann som er utro, eller en som ikke har lyst på sex. Fantasien har ingen begrensninger. Mange menn der ute som er sammen med kvinner som ikke kan penetreres pga smerter. Kanskje man skal droppe disse kvinnene også. Eller hva med når vi kvinner går gravide, da kan mennene finne seg noen berter som holder formen bedre.

Blir slått ut av så mye overfladiskhet.

Om man ikke er perfekt i denne verden kommer man seg ikke opp og fram.

Og da kan man spørre seg hvorfor man skal redde så mange nyfødte barn?

De som ikke er perfekte, kan man ikke bare droppe opr, og legge de bort for å dø? Skal ikke skrive så mye mer om dette for å ikke kuppe tråden. Men her ble jeg provosert.

Til dere med små peniser, eller ikke noe penis. Drit i dette forumet. De som svarer på slike tråder er uansett overfladiske, og har aldri opplevd livet.

Endret av mrs_bond
Skrevet
Det blir det samme som at en mann sier han ikke kan være sammen med ei dame uten pupper.

Eh nei. Det er det samme som at en mann sier han ikke kan være sammen med en dame uten hull mellom bena, og som ikke vil ha noe i nr. 2.

Hvis man synes det er overfladisk at noen ikke vil ha en partner uten forplantningsorgan, tror jeg man har misset ut mye av evolusjonslæren. Men sofaaltruistene trenger jo ikke ta slike smålige karnale hensyn.

Skrevet

Hvis du hadde truffet en mann og han senere sa at han hadde amputert penis, hvordan hadde du reagert? Hadde du kunne vært sammen med han?

Nei, det er utenkelig. Jeg hadde ikke villet være sammen med en mann som hadde amputert.

Står du midt i en slik situasjon? Det finnes sikkert mange snille kvinner rundt omkring :)

Skrevet (endret)
De som svarer på slike tråder er uansett overfladiske, og har aldri opplevd livet.

Det er jeg sterkt uenig med deg i.

Livserfaring fører ikke til at alle mener og tenker det samme. Et menneske kan ha all verdens livserfaring og likevel svare at det ikke vil være sammen med en mann uten penis. Du får jo kalle det hva du vil, men slik er det.

sitat endret

mrs_bond, mod

Endret av mrs_bond
Skrevet (endret)

Og hva om din mann fikk kreft i penis, da ville du ha droppet han nabodama? Ble skikkelig skuffet over at du av alle kan være så overfladisk.

Trådstarter; om du har et slikt problem, så er det ikke riktig å spørre på et slikt forum, her fins det for det meste mange overfladiske kvinner, som ikke har andre interesser enn å bedrive den på forumet. Dette inkludert meg selv.

Treffer man en mann som forteller at han ikke har penis, ja så kan vel dette overvinnes. Jeg mener vel heller at jeg ikke ville ha vært sammen med en mann som er utro, eller en som ikke har lyst på sex. Fantasien har ingen begrensninger. Mange menn der ute som er sammen med kvinner som ikke kan penetreres pga smerter. Kanskje man skal droppe disse kvinnene også. Eller hva med når vi kvinner går gravide, da kan mennene finne seg noen berter som holder formen bedre.

De som ikke er perfekte, kan man ikke bare droppe opr, og legge de bort for å dø? Skal ikke skrive så mye mer om dette for å ikke kuppe tråden. Men her ble jeg provosert.

Til dere med små peniser, eller ikke noe penis. Drit i dette forumet. De som svarer på slike tråder er uansett overfladiske, og har aldri opplevd livet.

Ja, akkurat når det gjelder om menn har penis eller ikke, så er jeg vel overfladisk og uten livserfaring da.

For meg er det viktig ja, og sikkert for de fleste andre kvinner også.

sitat endret

mrs_bond, mod

Endret av mrs_bond
Skrevet
Det er jeg sterkt uenig med deg i.

Livserfaring fører ikke til at alle mener og tenker det samme. Et menneske kan ha all verdens livserfaring og likevel svare at det ikke vil være sammen med en mann uten penis. Du får jo kalle det hva du vil, men slik er det.

Ja, det har jo med sexlivet og hva man ønsker sånn sett å gjøre, og har ingenting med hva man har erfart gjennom livet.

Når det er sagt, så har jeg forresten ikke kommet så langt i min livserfaring at jeg har vært sammen med eller truffet en mann uten penis heller, så gjesten har jo rett også:)

Jeg er dessverre (eller heldigvis) uten livserfaring på akkurat det

Skrevet
Alle vet da at kvinner ikke har noen seksualitet. Det er bare de syke og perverse som ikke kunne vært sammen med en pikkløs mann. I gamle dager brant man slike kvinner på bålet.

Ja, fint for dem. Bra vi lever i 2008 - året der kvinner ikke godtar en hvilken som helst slags tiss.

Skrevet

Nope, aldri i verden!

Skrevet

Jeg syns ikke man skal bli kallt overfladisk fordi man ikke gir det svaret som klinger best i dine ører, alle har forskjellige grenser for hva som er "greit" for dem. Jeg aner selv ikke hvordan jeg ville reagert hvis jeg møtte en mann som viste seg å ikke ha noen penis. Det er den åpenbare sexuelle delen, og også forplantningsdelen. Men for all del, jeg har aldri forelsket meg i en penis-løs mann før, og jeg har heller aldri møtt en, og man skal vel aldri si aldri til noe som helst.

Men jeg vil nok gi et stort NEPPE som svar dessverre.

Skrevet
Jeg syns ikke man skal bli kallt overfladisk fordi man ikke gir det svaret som klinger best i dine ører, alle har forskjellige grenser for hva som er "greit" for dem. Jeg aner selv ikke hvordan jeg ville reagert hvis jeg møtte en mann som viste seg å ikke ha noen penis. Det er den åpenbare sexuelle delen, og også forplantningsdelen. Men for all del, jeg har aldri forelsket meg i en penis-løs mann før, og jeg har heller aldri møtt en, og man skal vel aldri si aldri til noe som helst.

Men jeg vil nok gi et stort NEPPE som svar dessverre.

Nå har ikke jeg bedt om noe svar i.o.m at det ikke er jeg som har startet tråden, og jeg er kvinne. Og jeg kaller deg overfladisk, fordi du ikke klarer å se grunnen i dette. Svar om 10 år, kanskje du har fått så mye livserfaring at du har forandret mening? Og kanskje har vett nok til å droppe å svare på slike spm på et forum. Blir litt målløs når mennesker absolutt vil dele sine negative holdninger til et spesielt problem. Hold kjeft, er mitt råd. Ofte er det triste, sårbare mennesker som spørr. Og i sin dype ulykke ønsker de svar fra kvinner. Det er ikke dermed sagt at hvis en person ønsker å få et svar, så må man må være så slem at man må svare. Det betegener jeg som umodenhet. Som jeg skammer meg å være av det kvinnelige kjønn.

Forstår godt at menn ikke vil ha kvinner etter at de har født barn, iallefall de slappe mødrene som får hengemage, celulitter, og hengepupper. Dette har også noe med lyst å gjøre ja, selv om man godt kan forplante seg med mye flesk og løs hud. Nå mener nå jeg at en kvinne ikke lenger er en kvinne når hun mister former, og ja jeg er kvinne

Skrevet

Ja, det kunne jeg sikkert. Jeg blir glad i et menneske, ikke en penis.

Det hadde sikkert ikke vært lett, men ikke umulig heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...