Gå til innhold

Piercinger i underlivet hos jenter/damer

Hot or not?  

38 stemmer

1. 1. AVSTEMNING FOR GUTTER:

• Jeg synes det er kjempefint!
      8
    • Verken eller
      12
    • Jeg synes ikke det er fint i det hele tatt!
      18
  2. 2. AVSTEMNING FOR JENTER:

• Jeg synes det er kjempefint!
      13
    • Verken eller
      4
    • Jeg synes ikke det er fint i det hele tatt!
      21

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_bergljot_*
Skrevet
Gjør det ikke vondt?

Nja, når man lager hull i huden gjør det jo selvsagt vondt. Men ikke så vondt at det ikke er verdt det. Husker ikke at det var vondere å ta genital piercing enn hull i nesa eller øret. Men jeg var mye mer nervøs.

Når jeg denne gangen skulle avgjøre om jeg skulle ta en ny piercing, var ikke smerteaspektet noe jeg tok med i vurderingen en gang. Så det er definitivt ikke snakk om noen stor smerteopplevelse, i hvert fall ikke for meg. Men en piercing som f.eks nefertiti vil nok gjøre en del vondere siden pierceren må lage en mye lengre kanal gjennom huden enn en vanlig hood piercing trenger.

Kan legge inn en smerteskildring på tirsdag 30.12, etter at piercingen er tatt. Så har jeg en evt smerteopplevelse ferskt i minne.

Men personlig mener jeg at det er andre ting man heller bør fokusere på enn smerten ved å få satt en slik piercing: Flink piercer som kan vise til høy hygienisk standard, komplikasjoner som mulig nedsatt følsomhet, mulighet for å få ubehagelig høy følsomhet, infeksjoner o.l. Smerten er nok over før man rekker å merke så mye til den;-)

• 4 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Skal selv ta en nefertiti, og kanskje til og med flere genitale piercinger. Synes det er flott og ikke minst så skal jo de rundt klitoris gjøre at man blir enda mer følsom nedentil, som er godt i senga. Synes definitivt at nefertiti er den fineste, christina er den nest fineste, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...