Gå til innhold

Piercinger i underlivet hos jenter/damer

Hot or not?  

38 stemmer

1. 1. AVSTEMNING FOR GUTTER:

• Jeg synes det er kjempefint!
      8
    • Verken eller
      12
    • Jeg synes ikke det er fint i det hele tatt!
      18
  2. 2. AVSTEMNING FOR JENTER:

• Jeg synes det er kjempefint!
      13
    • Verken eller
      4
    • Jeg synes ikke det er fint i det hele tatt!
      21

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurdere å ta piercing der nede (sannsynligvis vertical hood, men tenker litt på christina også). Men jeg er veldig i tvil. Først og fremst fordi det er flaut å ligge der å sprike, men også fordi jeg ikke klarer å bestemme meg for om det egentlig er sexy eller bare rart.

Så hva synes dere? Svar ut ifra at piercingen sitter på en jente/dame dere ellers finner søt/attraktiv, slik at det er selve piercingen som er avgjørende :)

PS: Det er snakk om jenter med kun én piercing der nede altså, ikke de som har haugevis. Bare en liten enkel en. Også har jeg delt avstemningen i to, for jeg er spent på å se hva gutta mener VS hva jentene mener :P For jeg har da sett noen gutter som sniker rundt omkring her på forumet? :)

Skrevet

Nei, jeg har klart å tulle til avstemningen igjen. Man må visst stemme i både gutte- og jentedelen for at det skal gå. Jaja, dere får høre med samboer eller søsken eller kompis/venninne eller noe da, eller bare stemme litt på måfå :ler:

Skrevet

Jeg synes det er hett.

Både fordi jeg liker piercinger generelt, og fordi det til dels kan være veldig estetisk vakkert. Spesielt en christina, da ikke alle andre er like synlige :tongue:

Skrevet

Christinaen er den eneste jeg liker i det området, men så syns jeg egentlig ikke den teller som en underlivspiercing heller. Hvis det ikke hadde vært for den enorme rejeksjonsraten på den, hadde jeg nok hatt en selv :)

Skrevet (endret)

The Christina piercing is a surface piercing (although depending on the woman's anatomy it may not be), traveling from the very top of the clitoral hood, through the small ridge where the outer labia meet, and exiting through the surface of the pubic mound.

Hentet fra BMEs wiki :)

Endret av Era_Vulgaris
Skrevet (endret)

Jeg har selv hatt en Vertical hodd, tilnærmet smertefri å ta hos de jeg tok den hos, ikke det minste problem knyttet til den for min del. Og så hadde jeg barbell der. Trivdes godt med den ;)

Endret av Strix
Gjest Aurvindi
Skrevet

Jeg har nettopp tatt en christna piercing selv og er meget meget fornøyd med den!

:) Det gjorde ikke spesielt vondt å ta, det stakk der og da men det var også det. Nå merker jeg det kun hvis jeg beveger meg mye.

Men det jeg leser her om at det er en surface, på sett og vis er det det, men det spørs igjen på hvilken vinkel den har. Min ligger vertikalt fint i "folden" hvor det er form for å kunne sette en piercing. Og siden jeg har surfacer andre steder vil jeg ikke det er en surface. Ei heller ikke så stor sjangs for at kroppen vil støte den ut.

Pierceren min sa den ville gro på ett par ukers tid, jeg trenger ikke rense egentlig. Bare bruke vanlig intimsåpe når jeg vasker meg. Skulle jeg ønske å rense det øverste hullet noe fikk jeg beskjed om å bruke pyrisept.

Jeg syns den ser helt nydelig ut! For min del, og kjæresten er allerede veldig glad i den. Det er plutselig mye mer spennende der nede ^^

Jeg anbefaler veldig å ta den! :D

Jeg syns den er råfin, man føler seg litt mer sexy med den, og de fleste mannfolk liker sånt! :D Uansett så er det nå man er ung og kan ta, så jeg syns du bare skal hoppe i det =)

Skrevet
Pierceren min sa den ville gro på ett par ukers tid, jeg trenger ikke rense egentlig. Bare bruke vanlig intimsåpe når jeg vasker meg. Skulle jeg ønske å rense det øverste hullet noe fikk jeg beskjed om å bruke pyrisept.

Tror jeg hadde blitt meget skeptisk til den pierceren der! En Christina trenger alt fra 3-6 måneder på å gro fullstendig. Pyrisept er ikke anbefalt rensemiddel på piercinger. Info fra Madison Piercing clinic, som anses som en av de beste i Norge:

"Vi bruker ikke Pyrisept, fordi dette er et eldgammelt rensemiddel som inneholder en del tilleggsstoffer, som ikke er bra for sår i hud. Vi unngår helst Klorhexidin, fordi denne renser bra, men forsinker groprosessen markant. Det er viktig at det rensemiddelet du bruker ikke er for sterkt, da det bare vil irritere piercingen og forlenge grotiden. Mange studioer anbefaler en mildt antiseptisk såpe eller intimvask, mens andre syns sterilt saltvann er det beste. Man bør i hvert fall unngå produkter som inneholder hydrogenperoksid, jod eller alkohol. Pyrisept er som å ri hest i regnvær. Man kommer i mål, men det finnes mer moderne og komfortable fremkomstmidler."

Gjest Gjest_Jentepusen_*
Skrevet

Jeg har piercing vertikal i klitoris forhud. Kjempefornøyd :D Har ring...

Gjorde ikke veldig vondt, gikk litt hjulbent de neste dagene he he....

Skrevet

i klitoris?? Herregud, det må være vondt! Og hvordan er det når du skal "kose" deg da? hehe:)

Skrevet

Nå kan jeg ikke stemme, så jeg legger inn svar her. Og det er: Not. Men ikke en big deal. (Er selv kvinne.)

Annonse
Skrevet

Nei, det er absolutt IKKE hot!

Skrevet
i klitoris?? Herregud, det må være vondt! Og hvordan er det når du skal "kose" deg da? hehe:)

Nei nei, den går ikke gjennom klitoris! Men huden over klitoris. Gjennom selve klitoris høres så vondt ut at jeg nesten dør på meg ved tanken :P

min mening er at det er utrolig fjortis!

Det er 18-årsgrense på intimpiercinger på alle seriøse piercingsjapper i Norge, så tror nok veldig få under 18 går rundt med pynt der nede... Men om du likevel synes det er fjortis skal du få mene det, hehe :)

Skrevet

Hehe.. ja, i kjønnsleppene? Der gjør det kanskje ikke mer vondt enn i navelen.. Man skulle tro den var litt i veien!

Gjest Gjest_bergljot_*
Skrevet

Jeg synes genital piercing er lekkert, og mannen min er like begeistret. Skal faktisk få satt min andre piercing der nede. Har tatt ut min horisontale og skal få satt en vertikal hood piercing om et par dager. Personlig synes jeg at Nefertiti piercingen er den peneste, men er ikke anatomisk passende til å få en slik piercing selv. Så da blir det det nest beste... Kribler!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...