Gå til innhold

Kjæresten tenner meg..men jeg egentlig gjøre det slutt..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesteguri
Skrevet

Jepp...slik er ståa... : /

Jeg er sammen med en snill og grei mann. Han har selvfølgelig sine mindre flatterende sider, og disse går meg såpass på nervene at jeg vil gjøre det slutt med han... Vet at disse problemområdene vil vokse seg større etter hvert...

Men; jeg er såååå seksuelt tiltrukket av han at jeg får ikke til å gjøre det slutt...Jeg lar meg overtale til å fortsette forholddet gang på gang...

Hmmm...what to do? Tips anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyt det mens du kan.

Hvorfor ikke? Må alle forhold være av varig karakter?

Er det ikke greit at noen er midlertidige?

Skrevet
Nyt det mens du kan.

Ikke hvis den andre tror det skal vare evig.

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Er disse mindre flatterende sidene noen han kan jobbe med for å endre?

Hvis han unngår diskusjon om det, kan du invitere til parterapi for at dere kan løse det?

Om det ikke er alvorlige ting, så er det jo fint for dere om dere klarer å jobbe dere gjennom det.

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

Degrader ham til elsker. Hvorfor lide seg gjennom hverdagen med en kjip fyr hvis alt han har å byr på er innsatsen i senga`?

Gjest Gjesteguri
Skrevet

Takker for svar.. : )

Han har sagt han vil jobbe med disse sidene som jeg har klaget på...Men han er over 40 år, så jeg er i tvil om han greier å endre seg... og er det riktig å endre på en kjæreste? Egentlig ikke synes jeg som hovedprinsipp... Kunne selvsagt tatt det som det var og hatt litt kortvarig morro, men han er klar for kirkeklokker .... Og da føler jeg at jeg må si ifra.... Men det er søren meg ikke lett... : /

Skrevet
Nyt det mens du kan.

Veldig godt å høre noen andre mene dette!

Skrevet
Takker for svar.. : )

Han har sagt han vil jobbe med disse sidene som jeg har klaget på...Men han er over 40 år, så jeg er i tvil om han greier å endre seg... og er det riktig å endre på en kjæreste? Egentlig ikke synes jeg som hovedprinsipp... Kunne selvsagt tatt det som det var og hatt litt kortvarig morro, men han er klar for kirkeklokker .... Og da føler jeg at jeg må si ifra.... Men det er søren meg ikke lett... : /

Alle mennesker har forbedringspotensiale på enkelte områder, og så lenge han er klar over de selv og er enig i at det må endres - så klarer man å endre på det. Takk og pris for at min kjære ikke dumper meg fordi jeg har dårlige sider som irriterer han. Men han gir meg tid og støtte til å endre meg, for det er jo det jeg vil selv for å forbedre livet mitt.

Men du høres ut som det er mer enn bare noen irriterende vaner/sider som plager deg. Kanskje du ikke er så glad i han som du burde være når man er i et seriøst forhold

Gjest Hovedinnlegger
Skrevet

Hmmm...tja..

Noen dager virkelig elsker jeg han føler jeg, mens tre dager etterpå irriterer jeg meg grenseløst over alt han gjør og liker til og med ikke utseende hans...synes han har idiotiske meninger etc...og rett og slett ha lyst til å gjøre det slutt. Og så kan jeg plutselig være helt lost i han uken etterpå... Dette er jo ikke vanlig..og hvorfor i all verden er jeg slik? Har aldri hatt det på denne måten i tidligere forhold....

Skrevet
Degrader ham til elsker. Hvorfor lide seg gjennom hverdagen med en kjip fyr hvis alt han har å byr på er innsatsen i senga`?

Hvis du prøver denne varianten, kan det hende at hans irriterende sider ser bedre ut, da må han jo jobbe for å få deg til kirkeklokkene.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...