Gjest ts Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Jeg er en gutt på 18 år som er veldig deppa for tiden (vært det utrolig lenge egentlig) fordi jeg har en stor nese. Den har liksom ett svært nese bein eller hva jeg skal kalle det og den er veldig stor forhold til hodet mitt.. Jeg vurderer nesten å gå til legen å høyre hva som kan gjørest. Hva syns dere damer om gutter med stor nese? Jeg har ganske bra kropp ellers vil jeg tro, trener og spiser sundt og har en veldig normal BMI
Gjest ts Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 jeg skrev feil i teksten, er 17 år, sorry
Gjest fisk Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Hei! Stor nese er sexy!!! Ikke gjør noe med nesa di før du er 110 % sikker på at det er det rette å gjøre. Jeg titter som regel to ganger på menn med litt stor nese, hvis de er fine ellers også (men tør jo ikke å ta kontakt, dessverre...).
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Eh... hvis en dame dumper deg fordi du har for stor nese, var hun neppe noe å samle på uansett. De fleste kvinner som ønsker et seriøst forhold går ikke etter utseende, men personlighet. Hva jeg synes om "menn med store neser" avhenger av hvordan mannen er. Det er personlighet, ikke utseende, som gjør at kjærlighet vokser frem mellom to mennesker. Men det er klart, smårips på 17 år er kanskje hakket med overflatiske og kroppsfikserte enn mer modne kvinner, så jeg forstår uroen din. Bare vit at det kommer bedre tider. Det er ikke mange årene til du er ute av tenårene, og da har de fleste jenter modnet nok til å vite at det ikke er de glansbilselignende badboyene som utgjør de beste kjæresteemnene.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Er ikke nesa di som er problemet men hodet ditt. Misforstå meg rett. Jeg tenkte også slik da jeg var yngre og det ødela for meg. Kikk rundt deg. Kvisete gutter, tynne gutter, lave gutter, mindre pene gutter for damer og ikke bare det. De får også fine damer. Det eneste de har felles er at de viser selvtillit og driter i det. Det kan du også gjøre. Tro meg jeg er 32 og det fungerte da jeg begynte å tro på meg selv.
Jade Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Jenter liker alle slags forskjellige neser. Det er ikke noe fasitsvar på hvilken nese jenter liker. Med mindre nesen din er fulli vorter, så nekter jeg å tro at ingen jenter synes den er fin. Jeg går utifra at du ikke liker nesen din pga din smak. Gled deg da over at ingen har lik smak, og at ingens smak er mer "riktig" enn andres. Hvem vet; når din "rette" dukker opp, så kan det jo f.eks. være ei som hater smale neser. Selv om hun forhåpentligvis liker deg uansett hvordan nesen din eller kroppen din ser ut. Ei som blir sammen med deg fordi du får smal nese (men som ikke ville ha deg tidligere) er ikke verdt å samle på uansett. Hvis du skal gjøre noe med nesen din, så må det være fordi du har store problemer med den. Ikke fordi du tror at andre har det. Det er du selv som skal leve med nesen din resten av livet. Ikke ei overfladisk tutte som uansett vil slå opp etter et par mnd. Det kan også hende at du har et forvrengt syn på nesen din. Det er lett å være misfornøyd med seg selv, selv om en er ganske ok Det er ikke sikkert at en mindre nese vil løse deppeproblemene dine. Det kan uansett være lurt å snakke med noen om dette (foreldre/lege), så slipper du å slite med det alene.
Gjest Gjest_Malia_* Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Av og til synes jeg det er fint med stor nese, noen ganger ikke. Det kommer vel mer an på formen, ikke så mye størrelsen. Men generelt legger jeg ikke så mye merke til neser. Det kan jo hende du innbiller deg at nesen din er mye større enn den egentlig er. For mange år siden hadde jeg komplekser fordi jeg synes nesen min var stor. Men i dag kan jeg le av dette, for jeg synes ikke den er noe stor og har heller aldri opplevd noen har sagt at den er stor. Så man kan innbille seg ting, og etterpå se det på en mer nøytral måte. Jeg synes du bør snakke med noen du kjenner om dette. Si at du synes nesen din er så stor at du vurderer å få gjort noe med det. Det kan kanskje hjelpe å få høre andres syn, som ser deg på en mer nøytral måte.
Gjest Manne_Mann Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 Hei gutt! skjerp deg... nei, jeg mener det. Dette dreier seg ikke om nesa di men selvsikkerheten din. En jeg kjenner hadde null "game" med damer og generellt alle andre for den saks skyld. Han var så komplett overbevist over att det var pga han hadde en stor nese og holdt på å bli skallet(gutten var i tyveåran stakkar). Han vurderte seriøst plastisk kirurgi og var nær ved å sette en dato, men så begynte meg å han å gjøre ting sammen. Klatre og reppellere, fiske, ut på byen, snakke med jenter og andre menn.. Selvtillitten hans ble bygget opp og han trives stortsett med seg selv idag. Han har forstått att det gjelds ikke hvordan andre ser deg, men hvordan du ser deg selv. Er du trygg nok på deg selv kan ingen bryte den ned. Jeg har å stor nese (pappa's gener;)), i tenårene var jeg å brydd med den, men dette vil du komme deg ut av om du begynner å bruke tiden på noe du mestrer istedenfor.
la Flaca Skrevet 17. desember 2008 #9 Skrevet 17. desember 2008 Alle 17-åringer har proporsjonalt store neser, det er et fysisk faktum. Av en eller annen grunn er nesa på sitt største i forhold til andre trekk i den alderen. Særlig hos menn. Men det går seg til igjen ganske fort.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #10 Skrevet 17. desember 2008 Hei gutt! skjerp deg... nei, jeg mener det. Dette dreier seg ikke om nesa di men selvsikkerheten din. En jeg kjenner hadde null "game" med damer og generellt alle andre for den saks skyld. Han var så komplett overbevist over att det var pga han hadde en stor nese og holdt på å bli skallet(gutten var i tyveåran stakkar). Han vurderte seriøst plastisk kirurgi og var nær ved å sette en dato, men så begynte meg å han å gjøre ting sammen. Klatre og reppellere, fiske, ut på byen, snakke med jenter og andre menn.. Selvtillitten hans ble bygget opp og han trives stortsett med seg selv idag. Han har forstått att det gjelds ikke hvordan andre ser deg, men hvordan du ser deg selv. Er du trygg nok på deg selv kan ingen bryte den ned. Jeg har å stor nese (pappa's gener;)), i tenårene var jeg å brydd med den, men dette vil du komme deg ut av om du begynner å bruke tiden på noe du mestrer istedenfor. Hva er å ha "game" med damer? Dvs være flink til å playe/manipulere dem til sengs?
Bloodless Skrevet 17. desember 2008 #11 Skrevet 17. desember 2008 Jeg er litt over gjennomsnittet opptatt av neser, tror jeg, hehe. Jeg liker barske mannfolk med brede skuldre og store neser. Når det er sagt, så har det egentlig veldig lite å si hvis man liker en person. Selvtillitt og personlighet betyr mye mer! Så bare slapp av du, er nok ingenting i veien med deg.
Gjest mora Skrevet 18. desember 2008 #12 Skrevet 18. desember 2008 Du er "bare" 17 år og har sikkert ikke vokst helt inn i kroppen din ennå, men det kommer du sikkert til å gjøre. Jeg husker min bror hadde en nese som var for "stor" for han da han var på din alder, men han vokste seg til og plutselig var nesen helt passe. Ser det også på sønnen min som er i samme alder som deg, han kommer til å vokse seg til han også. Du må ha tålmodighet, og gi blaffen i nesa en stund framover.
Gjest Manne_Mann Skrevet 18. desember 2008 #13 Skrevet 18. desember 2008 Hva er å ha "game" med damer? Dvs være flink til å playe/manipulere dem til sengs? Absolutt ikke, ihvertfall ikke for vår del, men man kan vel gjøre det om begge vil. Det jeg mener er litt sosiale antenner, det å tørre å gå opp til det motsatte kjønn og starte en samtale som er innteresant/morsom for begge. Slik att han kan bli bedre kjent med henne og se om hun er rett for han. Han pleide bare å gå opp til ei dame å si "hvis verden var en østers, ville du vært perlen". Så ble det som oftest bare høflighetsprateri fra hennes side(ja/nei svar) og det var det, så gikk han igjen. Flott fyr, men han fikk aldri sjansen til å vise det fordi jentene enten rullet med øynene og overså han når han sa det eller ventet på att han skulle pigge av.
Gjest Gjest_meia_* Skrevet 18. desember 2008 #14 Skrevet 18. desember 2008 I maaaaaange år gik jeg rundt og trodde at jeg hadde sinnsykt stor nese og ører og at alle stirret på de. Det ødela de beste tenårene mine. Nå når jeg er voksen synes jeg nesten det er tragisk at jeg kastet bort så mye tid og sjanser fordi nesa hindret meg. Jeg gikk også rundt og trodde jeg var mindre pen og holdt avstand til gutter fordi jeg trodde de bare drev ap med meg. Selvsagt var det selvtilliten som spilte meg et puss. Etterhvert som jeg ikke lenger var så selvopptatt og fikk andre interesser enn gutter, ble ting bedre. Når jeg ser på bilder av meg selv fra ungdomsårene, ser jeg ingenting unormalt med meg, tvert om var jeg en pen jente. Det skulle jeg ha visst da. Men nå vet jeg det, og det mangler ikke på kavalerer selv om jeg runder snart 40! Nei, jeg skryter ikke, (det er det ingen poeng i når man skriver anonymt), men sier ting som det er. Skjønnhet som kommer innenfra, varer lengst og er mest attraktivt! Er enig med hun som skriver at det kanskje er bare barnslige tenåringsjenter som er sinnsykt opptatt av utseende, som kommenterer nesa til folk.
ninuska_ Skrevet 18. desember 2008 #15 Skrevet 18. desember 2008 Man har vanligvis litt større nese når man er tenåring enn som voksen, men jeg tror du tror den er større enn den er. Jeg tviler på at noen som helst tenker at du har stor nese utenom deg selv. Tenåringer har mer enn nok å tenke på sine problemer. Jeg var alltid redd for å bli sett i profil, inntil jeg innså, at ingen syns nesa mi var stor utenom meg selv
SIFA Skrevet 18. desember 2008 #16 Skrevet 18. desember 2008 Plager den deg så mye? Sikkert bare du som legger merke til det.. synes ikke du skal forandre på det. Utseende betyr ikke så mye! Hvis du fikser nesa, finner du sikkert noe anna du ikke liker, også vil du fikse det, også fortsette det sånn.. blir ikke lykkelig av å forandre på nesa
Pjukset Skrevet 18. desember 2008 #17 Skrevet 18. desember 2008 I maaaaaange år gik jeg rundt og trodde at jeg hadde sinnsykt stor nese og ører og at alle stirret på de. Det ødela de beste tenårene mine. Nå når jeg er voksen synes jeg nesten det er tragisk at jeg kastet bort så mye tid og sjanser fordi nesa hindret meg. Jeg gikk også rundt og trodde jeg var mindre pen og holdt avstand til gutter fordi jeg trodde de bare drev ap med meg. Selvsagt var det selvtilliten som spilte meg et puss. Etterhvert som jeg ikke lenger var så selvopptatt og fikk andre interesser enn gutter, ble ting bedre. Når jeg ser på bilder av meg selv fra ungdomsårene, ser jeg ingenting unormalt med meg, tvert om var jeg en pen jente. Det skulle jeg ha visst da. Men nå vet jeg det, og det mangler ikke på kavalerer selv om jeg runder snart 40! Nei, jeg skryter ikke, (det er det ingen poeng i når man skriver anonymt), men sier ting som det er. Skjønnhet som kommer innenfra, varer lengst og er mest attraktivt! Er enig med hun som skriver at det kanskje er bare barnslige tenåringsjenter som er sinnsykt opptatt av utseende, som kommenterer nesa til folk.
Kakee Skrevet 19. desember 2008 #18 Skrevet 19. desember 2008 Jeg tror faktisk ikke noen dame som er verdt å samle på ville brydd seg om nesa di.
Gjest Gjest_Nora_* Skrevet 22. desember 2008 #19 Skrevet 22. desember 2008 Min mann har en stor nese (ikke uvanlig for nederlendere), jeg syns det gir ansiktet karakter. Jeg vet jeg er pen (ikke for å høre innbilsk ut, men for å forklare at jeg ikke har noen spesielt stor nese/skjev munn/merkelige øyebryn etc) og jeg har alltid likt menn med interessante ansikter fremfor dukkepene ken-kopier. Det har fungert fint for begge parter. Han liker å ha en kone han kan vise frem, jeg liker å ha en mann som er pen med særtrekk.
Gjest Gjest_Nora_* Skrevet 22. desember 2008 #20 Skrevet 22. desember 2008 Jeg glemte å si: ingen bryr seg. Det du tror alle stirrer på, her er en hemmelighet: nobody cares! Alle har sitt å stri med, alle tror det er åpenlyst og fascinerende for alle andre, it's not.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå