Gå til innhold

Hvordan skrive ut flere lysbilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to lysbildeark som jeg vil ha skrevet ut på det samme arket. Får det ikke til jo!

Prøvde å skrive ut støtteark med to lysbilder per side i forhåndsvisning, men det hjalp ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det har jeg ikke, Men jeg har tro på at dette programmet vil fungere til å skrive ut bilder. Var det ikke julekort du skulle lage ?

En annen løsning kan være å ta en titt på de programmene som fulgte med printeren du har. ;)

Skrevet

Jeg har pleid å stille inn antall lysbilder per ark på "Print". Jeg får ikke testet det på denne pcn, og jeg husker ikke helt hva man må stille inn på. Men hvis du tester ut de forskjellige mulighetene man kan krysse av på (kladd, notater osv.), så vil funksjonen for å velge antall lysbilder per side bli tilgjengelig når du velger riktig.

Litt dårlig forklart kanskje, men.

Skrevet

Det var greit nok forklart Vera. Usikkerheten er at ulike printere kan ha forskjellige valg etter hvor godt "skriverprogrammet" er.

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

I powerpoint:

Trykk Fil

Skriv ut - nederst til venstre står det: skriv ut hva: her endrer du fra lysbilder støtteark. Ved siden av kan du velge hvor mange lysbilder per side.

Trykk deretter OK/skriv ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...