Gjest kjæresten Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Har sett en strikket genser fra lyle & scott vintage som jeg vil kjøpe i julegave til kjæresten min. Vet noen hvilke butikker i Oslo som fører merket? Ønsker dessuten å handle i en litt allsidig, "voksen" butikk, der det er mulig å få byttet til noe annet fint! Har lyst til å slippe å gå på jakt over hele byen... Takker for svar!!
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Ingen som vet...? Eller evt. hvem jeg kan kontakte for informasjon?
Gjest Gjest_Melissa_* Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Om du går på Paleèt i karl johans gaten, så finner du nok utrolig masse der du må gå nedover mot slottet. Så er paleèt på høyre side ved siden av Friday`s hihi !
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Jippi, Takk!! har plukket opp at de har det på steen&strøm også, så da har jeg to steder å sjekke ut. Med litt juleflaks har de riktig genser i riktig størrelse også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå