Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LanaLane
Skrevet (endret)

Jeg er VELDIG angrepet av smilerynker, kråketær eller hva de nå kalles. Har hud som blir fort tørr og har enda ikke funnet den ultimate ansiktskremen,men nå er det øya jeg er redd for. Er bare 23 og nå ser jeg at sminken begynner å legge seg i rynkene. Er det ikke sånn som skjer når man er over 30??

Ser ut som om jeg er 17 ellers, bare øya som henger med alderen tydeligvis.

Noen som har peiling på gode øyekremer (og gjerne ansiktskremer også) med bra virkning på rynker som ikke koster over 500 kr?

Har alltid hørt at øyenene mine er det peneste på meg men nå drukner de i rynker og forsvinner snart!

edit: skrev drunker istedet for drukner

Endret av LanaLane
Videoannonse
Annonse
Gjest LanaLane
Skrevet
Tipset til Jan Thomas, hemoridekrem. :jepp:

Hahahaha, det er VISSE ting jeg ikke kommer til å prøve.

Gjest Pupsilure
Skrevet

Det er vanskelig å gjøre noe med rynker, LanaLane :klem: Bruk solbriller på sommeren, briller hvis du trenger det, og bruk en god krem med mye fuktighet. Men ikke forvent så store resultater....

Gjest LanaLane
Skrevet
Det er vanskelig å gjøre noe med rynker, LanaLane :klem: Bruk solbriller på sommeren, briller hvis du trenger det, og bruk en god krem med mye fuktighet. Men ikke forvent så store resultater....

Haha, jeg overdriver jo sikkert LITT pupsi. Men jeg vet det finnes greier "der ute" som funker, jeg bare vet ikke hva.

Skrevet

Clinique all about eyes rich funker bra på tørrhetsrynker. :)

Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg ville kjøpt en øyekrem på eBay eller lignende sted, og valgt f.eks decleor eller dermalogica. Lenge siden jeg har jobbet som hudpleier, og husker ikke så mye om de forskjellige produktene, men du finner sikkert noen tips til hvilke som er bra, og passer for deg hvis du googler litt :)

Gjest LanaLane
Skrevet
Clinique all about eyes rich funker bra på tørrhetsrynker. :)

Finnes det noe som heter tørrhetsrynker? Forklar forklar!

Skrevet

Krem med retinol (vit a) hjelper mot rynker, dette er vitenskapelig bevist. Md forte har en øyekrem med både glykolsyre og retinol som skal være bra for å forebygge/ redusere rynker. Noen som har prøvd?

Skrevet

jeg har prøvd krem med retinol. en fra neutrogena. funker som bare det den, merka at den stramma opp huden mye. for et billig alternativ anbefaler jeg nivea (oppstrammende) fuktighetskrem med q10 denne virker også overaskende bra! brukt den på bla. dobbelthaken min. . .

Skrevet
Jeg er VELDIG angrepet av smilerynker, kråketær eller hva de nå kalles. Har hud som blir fort tørr og har enda ikke funnet den ultimate ansiktskremen,men nå er det øya jeg er redd for. Er bare 23 og nå ser jeg at sminken begynner å legge seg i rynkene. Er det ikke sånn som skjer når man er over 30??

Å være over 30 år er ikke ensbetydende med rynker (gudskjelov). Jeg har en fet og god øyekrem fra chanel. Husker ikke hva den kostet, men den er ekstreeemt drøy i bruk, hatt den over 1 år. Hudpleiesalonger pleier å ha gode tips, du kan jo høre med dem om det er noe du kan gjøre?

Sole seg med måte er også lurt, kjenner mange som "soler seg gamle".

Skrevet

Ingen verdens kremer og tull kan hjelpe mot rynker.

Gjest Pupsilure
Skrevet
Ingen verdens kremer og tull kan hjelpe mot rynker.

Jeg er dessverre enig......

Skrevet

A krem fra apoteket. Feit som bare det, men legg den rundt øynene som en slags maske hver kveld så ser du resultater etter en stund. Fungerer i hvert fall for meg. Har også hørt at vaselin rundt øynene på nettene fungerer, men har ikke prøvd selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...