MBelucci Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Hei,hei. Jeg onsker mer volum i mitt tynne haar.Tenkte aa innvistere i noen hair exstension clips.Hvilken er bra?
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 hvor mye penger tenker du å bruke på det ? Sara's er nok det som er det beste, men tror også bobby's kommer godt oppunder jeg kjøpte slike remser til å lime på fra bobby's og var veldig fornøyd med det den gangen så kvaliteten er hvertfall bra der, og litt billigre enn Sara's .. hørt at endel av disse på qxl også er bra, men det er jo noen å velge i der .
MBelucci Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2008 hvor mye penger tenker du å bruke på det ? Sara's er nok det som er det beste, men tror også bobby's kommer godt oppunder jeg kjøpte slike remser til å lime på fra bobby's og var veldig fornøyd med det den gangen så kvaliteten er hvertfall bra der, og litt billigre enn Sara's .. hørt at endel av disse på qxl også er bra, men det er jo noen å velge i der . Jeg tenkte saras,tenkte aa bestille fra nett,safe?
DDuck Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Jeg sier og Sarah's Jeg både jobber med de i salongen min og har de selv Kjempefint hår og masse for pengene Det er helt trygt å bestille fra nettet ja
MBelucci Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2008 Jeg sier og Sarah's Jeg både jobber med de i salongen min og har de selv Kjempefint hår og masse for pengene Det er helt trygt å bestille fra nettet ja Hvilken har du?
DDuck Skrevet 22. desember 2008 #6 Skrevet 22. desember 2008 (endret) Sarah's... hvis det var det du mente? Hvis du mente av hvilket hår jeg har selv har jeg full forlengingspakke i 50cm... Endret 22. desember 2008 av dinedama
MBelucci Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. desember 2008 Sarah's... hvis det var det du mente? Hvis du mente av hvilket hår jeg har selv har jeg full forlengingspakke i 50cm... Hvilken farge har du?trur jeg bestiller saras jeg.
MBelucci Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. desember 2008 Jeg har helt svart lengden er til midt på ryggen likosom?
DDuck Skrevet 22. desember 2008 #10 Skrevet 22. desember 2008 Ja sånn omtrent når det er helt slettet Men man bør jo klippe det littegrann da, for det er ikke så fint i tuppene når man får det...
Gjest m Skrevet 4. januar 2009 #11 Skrevet 4. januar 2009 hva du enn gjør så anbefaler jeg deg ikke å kjøpe hår fra bobbys, jeg kjøpte der en gang i tiden og inntil noen utleninger tok over senere. det du får nå er hår til en mye dyrere pris i tilegg til det lille utvalget det er igjen, for ikke å snakke om hvordan de lurer deg med hårlengden.... men nok om det... HVA DU ENN GJØR IKKE KJØP HÅR REMSER SOM FESTES PÅ MED LIM/TEIP!!! har vært gjennom det før, etter tre mnd når håret har vokst ut og du må ta det av får å sette på vil du sitte igjen med halvparten så mye hår som du hadde før du satte på.. ditt valg, jeg bare advarer deg. for når håret vokser ut, får du ikke børstet etterveksten i mellom, det bare tvinner å floker seg så mye at du blir nødt til å gre av deg en mass med hår for ikke å glemme hvor vondt det gjør å ta på og av håret... hatt tyggis i håret før? dessuten kan det ikke vaskes for ofte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå