Gå til innhold

mistet den linjen neders på siden når jeg er på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Den linjen hvor du ser klokka ol. Vet ikke hvorfor den forsvant - m ha vært noen som har trykket på noe her (barna ja..) men- hvordan får jeg den frem igjen?

Er så vant til å titte på klokken innimellom, at jeg bare MÅ ha den linjen :)

Endret av camilla*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er gjerne erstattet av en bitteliten linje som er en millimeter eller to tykk? I så fall kan du ta muspekeren ned til den linjen slik at den vanlige pekeren erstattes av en tohodet pil (peker opp og ned), trykke inn venstre knapp, dra muspekeren opp til du får linjen så høy som du vil ha den og så slippe venstre knapp. For å hindre at noen drar den ned igjen ved et uhell kan du høyreklikke på linjen og velge "Lås oppgavelinjen".

Kommer linjen tilbake så snart du legger ned nettleseren, men forsvinner når du tar nettleseren opp igjen? I så fall er nettleseren satt i fullskjermmodus, det slår du av og på med F11.

Kommer linjen frem av seg selv når du beveger musen ned til bunnen av skjermen, men forsvinner igjen når du tar musen opp? I så fall er den satt til å skjules automatisk, det slår du av ved å høyreklikke på linjen, velge egenskaper og ta bort krysset på "Skjul oppgavelinjen automatisk".

Skrevet (endret)

samme som feuerstein, men noen millisekund for sein, hehe

Endret av Kamikatze
Skrevet (endret)
Den er gjerne erstattet av en bitteliten linje som er en millimeter eller to tykk? I så fall kan du ta muspekeren ned til den linjen slik at den vanlige pekeren erstattes av en tohodet pil (peker opp og ned), trykke inn venstre knapp, dra muspekeren opp til du får linjen så høy som du vil ha den og så slippe venstre knapp. For å hindre at noen drar den ned igjen ved et uhell kan du høyreklikke på linjen og velge "Lås oppgavelinjen".

Kommer linjen tilbake så snart du legger ned nettleseren, men forsvinner når du tar nettleseren opp igjen? I så fall er nettleseren satt i fullskjermmodus, det slår du av og på med F11.

Kommer linjen frem av seg selv når du beveger musen ned til bunnen av skjermen, men forsvinner igjen når du tar musen opp? I så fall er den satt til å skjules automatisk, det slår du av ved å høyreklikke på linjen, velge egenskaper og ta bort krysset på "Skjul oppgavelinjen automatisk".

Takk for gode svar!

Det hadde skjedd det jeg uthevet og nå er den oppe og går igjen!

Tusen takk :klemmer:

samme som feuerstein, men noen millisekund for sein, hehe

takk til deg og!

Endret av camilla*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...