Gjest Maxxima Skrevet 21. juni 2003 #1 Del Skrevet 21. juni 2003 Hei, jeg lurer på om noen har fått reaksjoner på piercinger som er synlige gjennom klær. Hovedsaklig ringer i brystvortene som kan skimtes gjennom bikini eller trange topper. Mine ringer (ganske store) syns ofte litt igjennom toppen selv om jeg bruker BH. Min mann synest det er helt ok, men jeg selv er litt usikker. Ingen har sagt noe. Men jeg har merket at noen glor litt ekstra på puppene mine. hva mener dere ? HIlsen Maxxima. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. juni 2003 #2 Del Skrevet 21. juni 2003 Kanskje det var jeg som glodde? Det var ikke meningen å glo, men jeg ble litt fascinert, skjønner du? For jeg kan ikke i min villeste fantasi fatte å begripe at du vil deg selv så vondt. Det må jo være helt grusomt!? Etterpå er det sikkert veldig kult - men etter å ha delt telt med en som hver gang hun tok av seg brynjen (helsetrøya) hylte som besatt fordi ringene i puppen hang fast - vel jeg vet ikke jeg. Jeg så ikke ned på deg eller noe sånt, men ble som sagt bare veldig fascinert. Og jeg ville heller ikke spørre, hva skulle jeg spørre om? Eller si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 21. juni 2003 #3 Del Skrevet 21. juni 2003 Folk får gå som dem vil. Så er det jeg med disse bildene mine igjen, da ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 21. juni 2003 #4 Del Skrevet 21. juni 2003 Folk får gå som dem vil. Så er det jeg med disse bildene mine igjen, da ... Å fy flate Kira. Håper den ikke var ekte.. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 21. juni 2003 #5 Del Skrevet 21. juni 2003 UÆÆÆÆ! Det bildet var ekkelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 21. juni 2003 #6 Del Skrevet 21. juni 2003 Kira: *urk* Den var ILLE! Magen vrenger seg her, jo........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lisa* Skrevet 21. juni 2003 #7 Del Skrevet 21. juni 2003 :oops: kan vel hende jeg glor litt iblandt jeg også, men det er bare fordi jeg synes det er sexy.... *Lisa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 21. juni 2003 #8 Del Skrevet 21. juni 2003 Folk får gå som dem vil. Så er det jeg med disse bildene mine igjen, da ... Herlig! *Nam!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 21. juni 2003 #9 Del Skrevet 21. juni 2003 Å fy flate Kira. Håper den ikke var ekte.. :o Jo ... Er faktisk det det er. :-? Jeg flerret av litt hud av den ene min engang, og det er ikke akkurat godt, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 21. juni 2003 #10 Del Skrevet 21. juni 2003 Jo ... Er faktisk det det er. :-? Jeg flerret av litt hud av den ene min engang, og det er ikke akkurat godt, nei. Uffda. Jeg vet hvordan det er. Måtte slutte å amme bl.a pga to dype sår på ene brystknoppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå